Konkurence ČD do Ostravy nevyjede...

30. 11. 2006, 10:08 · Ze života · Bleskovka

ikonkaPokud jste se stejně jako já těšili na RTExpress (ne že bych jezdil často do Ostravy, ale z principu), který měl na trať vyjet do nového generálního jízdního řádu, tak smolíček. Na webu RTExpress se (včera večer, takže to neprobublalo ještě do denního tisku) objevilo oznámení, že nový vlak tohoto soukromého přepravce nevyjede, neboť “Český drážní úřad dosud nevydal souhlasné stanovisko k žádosti o schválení lokomotiv Siemens k provozu na českých železničních tratích, která byla podána v dubnu 2006. Zároveň ve středu 29. listopadu neúspěšně skončila jednání o několika možných náhradních řešeních.”.

Docela by mě zajímalo, zda mají ony lokotky Siemensu stejný problém jako Piňdulíno, nebo zda to je mírná obstrukce v mezích zákona. Podrobnější vyjádření zástupců firmy si můžete přečíst v diskusi na K-Report

· Trvalý odkaz na tento příspěvěk · Linkuj.cz · Jagg.cz

  1. imho je “Český drážní úřad” nějaká velká byrokratická mrd*a

    — running    30.11.2006 14:18    #

  2. Jo, stejny problem s rusenim zabezpecovaciho zarizeni jako u Pendolina. Evidentne je reseni pouzivane CD nachylne k ruseni (ze by 2 vyrobci meli stejny problem je podezrele).

    Milanek    30.11.2006 15:24    #

  3. Milanek: no, podle toho co vsude pisi jsou nase normy nejtvrdsi v EU.

    Martin Ler    30.11.2006 15:57    #

  4. ...české dráhy potřebují konkurenci asi ze všech českých firem nejvíce… naposledy v sobotu jsem absolvoval “horor” — cestu vlakem na chatu. Běžná doba jízdy dle řádu 2,5 hod. reálná doba 4,5 hodiny z důvodu, že ti pamrdi v Pardubicích nechali o 4 minuty ujet přípojný vlak…

    — agent    1.12.2006 08:41    #

Související články