eBanka je arogantní zločinecká organizace
31. 01. 2006, 22:29 · Ze života
V krátkosti mé trable s eBankou. Učet jsem nepoužíval již několik měsíců (v srpnu jsem ztratil platební kartu, tak jsem ji ani neblokoval, jen snížil limit na nulu), nestihl jsem ho asi 2x zrušit před koncem měsíce a pak jsem byl od října bez občanky (a jiný platný doklad jsem neměl). Ăščet jsem nepoužíval zhruba od řína, kdy mi na něj naposledy přišly peníze, které jsem vybral pokladnou. To, že účet není nijak používán a je na něm částka v řádu korun samozřejmě eBance nezabránilo načítat měsíční paušály a všechny ostatní radovánky, a následně, jelikož se dostal díky těmto poplatkům do mínusu, také radostně účtovat penále. Bohužel, i když mohu pomocí mobilu u eBanky převést klidně půl mega, na zrušení účtu je potřeba občanka (či jiný doklad), nenadělám nic. Jo, chápu, zavinil jsem si to sám, ale i když bych nakrásně chtěl, tak jsem prostě ten účet nemohl VĹ®BEC NIJAK po určitou dobu zrušit (to, že jsem si tuto dobu prodloužil tím, že mi dlouho trvalo, než jsem se dokopal si nechat udělat občanku, je věc druhá),
Mimochodem, pokud chci zrušit účet v eBance, BUÄŽ musím na pobočku, kde jsem veden (ne nutně pobočka, kde byl účet založen) nebo musím DVA DNY PňEDEM požádat, aby mi dovolili to zrušit někde jinde – musí to prý schválit vedoucí pobočky. Díky tomu jsem to jednou nestihl, předtím jsem to ve své naivitě chtěl zrušit přes telefon…
V lednu začali prudit extrémně, bohužel nenabídli jinou variantu, než uhrazení celého dluhu, který vznikl prostým nepoužíváním služby, a ještě vyhrožovali stoplistací platební karty za 2000 Kč. Bohužel si ty idioti v zápalu boje nevšimli, že mám Visu Electron, kde je pouze blokace za 200. Každopádně, pokud bych dluh nevyrovnal, účet zruší sami, peníze po mě budou vymáhat ukrajinci, budu zařazen na čestné místo v registru dlužníků a podobně.
Fascinující bylo jednání s eBankou – odmítali přistoupit na libovolný kompromis, například úhradu dlužných měsíčních paušálů a odpuštění pokut za účet v mínusu (mimochodem to byla v součtu docela drsná pálka – mám pocit že asi 600 za pokuty). V tomhle jsou už i státní organizace obvykle vstřícnější. Rovněž velice zábavné bylo domlouvání schůzek – pravil jsem, že tedy dobrá, v pátek ráno si vyzvednu občanku a zastavím se na pobočce. Bylo mi opáčeno, že se mohu zastavit v půl dvanácté, kdy bude na pobočce má bankéřka. Pravil jsem že nikoliv, na pobočce se zjevím ráno, a je mi jedno že má bankéřka má volno (myslím, že jsem ji v životě neviděl, takže jsem k ní neměl žádný citový vztah :). No, v tomto duchu se komunikace točila několik minut, takže když jsem zjistil, že tato organizace SKUTEČNÄš nevyjde zájmům zákazníka jakkoliv vstříc, práskl jsem telefonem.
V pátek jsem se skutečně na pobočce zastavil, abych se ujistil, že to nejde bez občanky – na občankách měli překvapivě v pátek zavřeno :). Alespoň jsem vyrovnal dluh 1200 Kč, aby mi eBanka v neděli nezrušila účet dle svých výhrůžek sama.
Včera jsem vyšiloval kvůli práci a přípravě přesunu od jednoho ISP k druhému (který nakonec díky mé blbosti nedopadl nejlépe :(, takže v úterý zhruba pět minut před zavíračkou pasovky a občanek jsem konečně opět držel v ruce doklad o své existenci. Přesně v 12:00 jsem dokonce ještě požádal o nový pas :). Mimochodem, kdybych se nakrásně domluvil s eBankou na úterý ráno, tak bych tam prostě nepřišel, neboť mi v tom pracovní okolnosti zabránily.
Odebral jsem se do eBanky, kde se asi deset minut odehrávalo zhruba to samé, co po telefonu – osoby za pultíkem (zdráhám se použít označení ženy) se mi snažily vysvětlit, že nemohu jen tak přijít na pobočku a chtít se nechat obsloužit, nabízely mi termín ve dvě hodiny. Odvětil jsem, že ve dvě budu opět v pracovním procesu, jsem tam teď, a účet chci zrušit teď. Proč mi ho třeba nezruší ta milá zrzavá dáma, která se mi snaží vysvětlit, že to nejde? Byl jsem ochoten počkat než někomu odejde zákazník, snad se nově příchozí kvůli 5 minutám nezblázní? Ne. Chtěl jsem po nich na papíře potvrzení, že mi odmítají zrušit na mou prosbu účet – bohužel mi ho nedaly :). Odpochodoval jsem a prásknul dveřmi, zavolal na infolinku, kde mi ochotný pán na druhé straně sjednal obratem schůzku na 12:30, tedy 15 minut po této podařené taškařici!!! Na té samé pobočce, kde se se mnou 10 minut do krve hádali, že to nejde dřív než ve dvě!!!!
Samotné rušení bylo jednoduché – dluh jsem vyrovnal už v pátek, karta prostě byla zlikvidovaná zdarma (!), ještě jsme s pánem vyplnili důvod, proč eBanku opouštím (bohužel kolonku “Arogantní komunistická organizace” tam nebyla) a vše bylo hotovo. Díval jsem se bedlivě na hodinky, celá operace trvala asi 8 minut a to byla prováděna ve velmi ležérním tempu!!! Takže kdyby si ta zrzavá (a teď už se neudržím) kráva ušetřila pětiminutový výklad proč mi to nemůže zrušit právě teď a UDÄšLALA TO, bylo by po problému hned.
Mimochodem, podobná šaráda se konala loni v létě, když jsem vtrhnul na pobočku v Jaltě, že si založím nový osobní účet a slečna nevzrušeně opáčila, že si mohu přijít zítra. O půl hodiny později jsem byl v eBance zpět, aby slečně ukázal, jak vypadá nová smlouva o účtu s ČS.
Ponaučení? Metoda “vyhnití” nefunguje vždy spolehlivě (spořka před lety mi po roce nepoužívání účtu napsala, že ho tedy ruší, pokud mám námitky, mám se ozvat – pravda, nebyly na něm žádné pohyby, psal se rok 1998 a krátce po založení účtu jsem přešel k novotou vonící Expandia Bance). Poučení druhé: pokud podnik funguje jen JEDNĂŤM způsobem a není schopen se přizpůsobit požadavkům zákazníka, stane se z něj podobně zločinecká organizace, jako z eBanky. Nastavená jedním jediným způsobem a pokud zákazníkovi nevyhovuje, má smůlu, jiná varianta není. Zlatá Česká spořitelna – zatím jsem nečekal nikdy déle než 5 minut (na pobočkách jsem byl 4x – založit účet, vyzvednout kartu, zrušit kartu + vystavit novou a vyzvednutí nové karty; a to zvládli i náročný úkol poslat mi kartu na jinou pobočku, než kde bylo o ni zažádáno :).
Takže, jsem strašně rád, že už do eBanky NEMUSĂŤM!!!! Teď ještě aby ČS zavedla políčko “informace pro mne” pro každou platbu a budu zcela spokojen :)
Na muj vek se mnou zachazi KB az moc slusne, a dokonce to vypada ze jim (slecnam u prepazek, ne prepazek, proste nizke klientske cubicles skoro jako z dilberta :) je lito ze na jablicku ten ebanking proste nebeha, a jediny komu je to jedno je ten ITckar :)
— Modrak 31.1.2006 22:42 #
Muj nazor ale je, ze vsechny banky v Cechach cloveka odiraj zcela nehorazne. V Britanii mam zadarmo ucet, bezurocnou pujcku, “savings account” a jeste kreditni kartu a mesicni poplatky jsou presne nula, vypisy z uctu zdarma, 100% fungujici internetove bankovnictvi, ktere vzdy fungovalo ve vsech prohlizecich (Netscape, Mozilla, Konqueror, Safari)....
— Anonymous Coward 31.1.2006 22:47 #
Presel jsem k eBance od KB a CS a podobne pocity jsem mel prave z techto instituci… Mozna jsem malo narocny klient, ale na eBance nejvice ocenuji, za tam proste nemusim chodit.
— Robert Černý 31.1.2006 22:51 #
Anonym: jeste ze ses nepodepsal, takovy blabol :) Ceska sporitelna patri rakouske bankovni skupine Erste. Ceska POJISTOVNA, se kterou si prosim pekne pletes sporitelnu, patri, stejne jako eBanka, ceske financni skupine PPF. To jen tak na okraj :)) Ale pokud bydlis v UK, tak to chapu.
— Martin Ler 31.1.2006 23:16 #
— Lukas Kalista 31.1.2006 23:36 #
— Lukas Kalista 31.1.2006 23:40 #
— Martin Ler 31.1.2006 23:50 #
— Anonymous Coward 1.2.2006 00:04 #
— Martin Ler 1.2.2006 00:21 #
— Lukas Kalista 1.2.2006 01:02 #
— Jirka 1.2.2006 01:26 #
Dobrá, eBanka ti z nějakých důvodů nevyhovuje a naopak se ti zamlouvá Spořitelna. Tak fajn, odešel jsi od eBanky a zakotvil u Spořitelny. Já zase z mnoha důvodů nesnáším Spořku a eBanku si nemůžu vynachválit. A co má být? Veřejně se rozčilovat, že se eBanka chovala normálně, zatímco ty jako neokřoupaný Venca z Koťálkovic, opravdu není nic světoborného. Upřímně – chovat se takhle nějaký můj zákazník, dlužit mi řádně nasmlouvané peníze a ještě se k tomu chovat jako křupan s tím, že já mu dluhy přece musím odpustit, když má nějaké soukromé problémy, tak ho akorát tak kopnu do řiti, peníze i se všema penálema si na něm vymůžu soudně a budu šťastný, že už ho nikdy neuvidím. Copak je banka nějaká zaopatřovna? Houbeles, jediným smyslem její existence je vydělávat na klientech prachy.
Tož tak, to jen aby sis nemyslel, že ti tady budou všichni spokojeně přizvukovat a broukat “jojo, jsou to lumpové”... ;)
— pixy 1.2.2006 01:51 #
Stejně jako ty, jsem dlouho používal kreditku od Citibank (díky za tip na odkaz na radu z telefonického centra…), ale velmi rychle jsem přešel na kreditku od GEmoney (taky žádní svatouškové, když na jejich jiným produktu OK-kartě předčasně splatíš, držej nadplatbu měsíce a účtují úrok, prasata!), která je úplně zdarma* (*stačí ročně otočit 60litrů, což není problém, ale není embosovaná a použitelná na netu) a pak jsem si uvědomil, že TEÄŽ tahle kreditka je “normální” a kolik se Citibank napakovala (mj. musel jsem být pojištěný) chtělo se mi se smát, když se mně pracovník zeptal, proč vracím nejlepší kreditku na trhu… Jinak, na podobné ankety nereaguji (budete odpovídat zloději, proč se vám nelíbí, že vás okradl? FUCK!)
Teď jsem u ČSOB a jednu dobu mě srali, tak jsem vybral asi 50litrů a frčím si to eB v Tescu, s vědomím, že bude problém s převedením pl.příkazů, založit účet: Dozvídám se, že potřebuju druhý doklad totožnosti, ale, že: když si zaběhnu domů, tak že to ještě stihnu…!!! No to je něco pro mně, nejenže nikdy neběhám, ale ještě někomu cpát svý prachy na překážkový dráze, bylo na mě moc, i když jsem hipík :-D Notabene, tahle banka zakládala účty bez občanky po internetu i lidem, kteří o tom nevěděli! Pravda, poučili se…, ale dva doklady pro složení hotovosti…? Prý je to normální, ale kde? Radši budu excentrik.
No a pak tu máme stále moji současnou ČSOB (jejich současná VISA elektron
zdarmaumožňuje platbu na Netu): zde jsem ve slabé chvilce chtěl “využít” Ăšvěru na lepší bydlení, ale potřeboval jsem svůj účet převést z centrály na pobočku. Podle telefonistky je to normální a standard k provedení i na budoucí pobočce, ovšem vedoucí na této mně pokorně(!) prosila, abych si zašel na centrálu zažádat o převod, aby je mateřská neobviňovala z toho, že mně lanaří. Odmítl jsem, takže jsem byl svědkem toho, jak volá mýmu osobnímu bankéři (nějaký sráč “zdarma”, kterýho jsem už po prvním telefonu poslal do Jehovovy prdele) a skoro v kleče mu vysvětluje situaci. Nooo nakonec to převedli a já to nevyužil…, v každým případě se připojuju k názoru, že člověk si nevybere a není hanbou migrovat a využívat služby (např. Č.poštu a ne vnucovaný nasmlouvaný kurýrní služby, který nesnáším, jelikož jsou to fašisti, který nemaj na mobilní telefon a člověk pak musí ject přez celý město do depa, páč sou to i zoufalci), ale co ti chudáci co nemaj informace nebo jsou jenom líný?— tOm 1.2.2006 02:01 #
Přiznávám trochu neflexibility ve věci “zrušení účtu teď a ne až zítra”. Pravda je, že eBanka má takový přístup, že si máš všechny schůzky dohodnout – mě to takhle vyhovuje, někomu jinému (Tobě) třeba ne.
Do toho spadá jak založení účtu loni (a následné dětinské ukazování smlouvy s ČS), tak rušení účtu TEÄŽ a ne zítra a ne jindy atd.
To, že se slečna (paní, kráva) neujistila, jestli nemají volné místo za 15 minut je opravdu líné. V prvních letech fungování Expandia Banky se takovéhle věci nestávaly. :-/
— zzen 1.2.2006 05:54 #
a) obcas sami nevedi co mohou a nemohou
b) obcas maji spatnou naladu alias “servisni dny” a podle toho se odviji jejich jednani.
c) vetsinou jsou na tebe TAKE protivni, kdyz jsi protivni na nich ty.
Drive jsem mel ucet u KB a dokud jsem po bance nechtel vic nez vklad, vyber a pod., tedy zakladni veci, tak byli na me take prijemni a ochotni (pokud pominu ten silenej poplatek za osobni vyber v pokladne). Ovsem az jsem prisel s mirne nadstandardnim, avsak beznym pozadavkem, tak po jejich jednani jsem proste prisel zrusit ucet. A ano, take maji vypovedni lhuty, ucet sice mohou zrusit “hned”, ale kazda karta vystavena k uctu ma vypovedni dobu 45 dnu, takze one “okamzite” zruseni trvalo 45dni. Dale je pekne ze za zruseni nic nechteji, ale 45 dnu = po zaokrouhleni 2 mesice, za ktere chteji vsemozne poplatky s vedenim uctu, karet a pod. spojene…
PS2: Pokud nekdo vite o solidni bance, ktera po me nebude chtit za vedeni uctu, coz je absurdni, protoze jim vlastne pujcuji sve “nuly” k VOLNEMU nakladani a jeste jim za tu pujcku priplacim.. Take o bance, ktera je ve vsech smerech ochotna a vstricna, a vsechny pracovniky prochazeji psychologickym testem, tak mi poradte a ja rad zmenim banku. Zatim ale musim byt s eBankou spokojen.
— purporte[X] 1.2.2006 08:08 #
— AndroidCZ 1.2.2006 09:06 #
Ihned od nich jsem naklapal do eBanky a nemohu si to vynachvalit jiz asi tretim rokem. Presne jak tady nade mnou nekdo zminil, NEMUSIM tam (v 99%) pripadu chodit, vse jiz funguje hodnou chvili i pres Safari jak ma, zbytek vyridim pres telefon.
Ted me potesili s internetovou MasterCard-kou, kterou jsem se rozhodl zridit… 160 Kc za rok bez dalsich poplatku je fakt hodne v pohode a vse funguje jak ma.
A co se tyce tady nekolikrat zminovanych DVOU dokladu totoznosti… z me zkusenosti to NENI pravda. Klekla mne onehdy SIMka v mobilu, operator mne ji vymenil, ale musel jsem ji jit nechat znovu nahrat aplikaci na ovladani uctu pres mobil. Domluvil jsem si schuzku (Brno, Jánská) a slecna u prepazky take chtela dva doklady totoznosti. Rekl jsem ji, ze mam jen a pouze obcanku (ridicak nevlastnim a ani nechci, pas propadl a novy si vyrizovat nehodlam, MHD nepouzivam). Slecna rekla “Tak dobre”, vzala si jen obcanku a okamzite zaridila mnou pozadovanou operaci. No problem!
Jinak obecne receno je fakt, ze VSECHNY ceske bankovni domy (eBanku bohuzel nevyjimaje) drou klienty z kuze co se tyce bankovnich poplatku. Ve vcerejsi MFDnes byl kraaaasnej priklad borca, kterej nakupuje casto na eBay a to hlavne drobnosti (tusim pohlednice apod.). Ma ucet u KB a kdyz si srovnal poplatky, ktery by zaplatil za “x” transakci u KB a poplatky za STEJNE mnozstvi transakci provedenych pres – k tomu ucelu schvalne zalozeny – ucet v rakouske bance, vyslo mu to na 51750 Kc u KB vs. 800 Kc v Rakousku!!!!!!! Opravdu jsem se neprepsal – pres 50 litru vuci 8 kilum!!! Ale jak rikam, na poplatcich nas skubou vsichni… bohuzel…
— Mach 1.2.2006 09:17 #
Pripadam si ted jako komunisticky grazl a zlodej, ze jsem klientem eBanky. Nebudu tady psat svoje pozitivni ani negativni zkusenosti s jakoukoliv bankou, ale tenhle clanek jsem fakt uplne nepochopil.
Je to rozbor tvoji blbosti nebo blbosti banky?!
— kmotr 1.2.2006 09:41 #
Jen si nejsem uplne jisty ze je to opravdu moje chyba, pravda, uzavrel jsem tu smlouvu dobrovolne, ale tuhle klauzuli o menicich se dodatcich ke smlouve vlastne maji vsechny banky (aspon u nas), takze jsem takovy vyber zase nemel. Takze pixy, az za tebou zacnou chodit vsichni klienti se smlouvama, ve kterych bude napsano, ze platna verze je ta kopie, ktera je ulozena u klienta a muzes se chodit kdy budes chtit divat, jake zmeny do ni provedl, tak myslis ze budes porad v pohode ? Prestoze se vsichni dohodnou a jinou praci nebudes schopen sehnat ? (pravda je to trochu sci-fi, ale to ze budu platit bance poplatky za to ze muze podnikat s mymi penezi mi driv taky prislo spis jako sci-fi, a vida, je to realita).
Potiz vidim v tom ze takova smlouva vubec muze byt legalni (muj selsky rozum rika ze je to jasne v rozporu s dobrymi mravy) a druha vec ktera me zarazi, kdyz jsem si ucet zakladal, penize mi na nem pribyvaly, ted je to naopak, pred casem jsem v TV videl nejakeho pana z CNB mavat grafem, ze od roku 95 do 98 se ceskym bankam podarilo zmenit pomer zisku z investic a z penez vybranych od kliosu (tedy zacalo prevazovat to druhe) a v roce 2002 uz ta druha cast tvorila vic jak 60% jejich zisku. Tady asi taky nebude neco v poradku, hlavne ten klid toho pana s CNB a politiku, kteri mu prikyvovali. Ach jo.
— Jeremy 1.2.2006 11:16 #
a) totalni absence flexibility, nejsou schopni zakaznikovi vyjit vstric jinak nez ze mu smluvi schuzku na cas x
b) sorry, ale kdyz mi vyhrozuji necim, co neni ani pravda….
A pixy, verim, ze s tebou jako osobou bych se domluvil na jinem reseni ukonceni smluvniho vztahu. S eBankou proste to neslo jinak, nez presne podle jejich DEBILNICH pravidel. napriklad to, ze musim ohlasit zruseni uctu na jine pobocce DVA dny predem me fascinuje.
— Martin Ler 1.2.2006 11:41 #
Kdoko-li by se mnel chovat ke klientovy s nalezitym respektem i kdyby to byl idiot a vsemozne mu vychazet vstric. Ja zaden ucet nemam. Vsechny prachy prozeru a propiju. No future!
— islam hadr 1.2.2006 12:15 #
— Cisa 1.2.2006 12:50 #
— Martin Ler 1.2.2006 13:06 #
— Hellish 1.2.2006 13:24 #
http://www.okoun.cz/boards/banky?rootId=3031311#article-3031311
— Martin Ler 1.2.2006 14:04 #
To ze ti jejich poplatkova politika prestala vyhovovat chapu, to jak s tebou vydrbali kdyz sis chtel zalozit novy ucet mi taky hlava nebere, ale tohle je uz trochu silnejsi kavicka. Nechodis akorat do spatne pobocky? Ted uz to je kazdopadne jedno…
BTW existuje u jine banky moznost spotrebitelskeho uveru na kliknuti? V eBance je takovy ten banner, na kterem se prubezne pocita kolik vam okamzite pujci, bez smlouvy, potvrzeni a chozeni nekam. Strasne fajn napad jak vytahnout z lidi penize, ale muze se to hodit.
— kmotr 1.2.2006 14:05 #
A takhle se chovali vsichni, nejen lidi na pobocce. Proste plan je svaty, pres to vlak nejede. Takova absence flexibility mi jednoduse vadi. Jak rikam, i kdybych se nakrasne na rano domluvil, tak smolicek, prisly mi do toho neocekavane veci, takze sem tam sel az pozdejs.
— Martin Ler 1.2.2006 15:19 #
Urcite mas pravdu, ze se eBanka jaksi konzervovala a ze toto bylo od nich velmi hloupe, ale jak uz tady nekdo napsal, proc by se obtezovali, kdyz odchazis, ze ano… ;-)
Jeste jednou to zkusim vypichnout, ja akorat resim tu notu, ve ktere je tvuj prispevek napsanej. I kdyz je zalozena bezpochyby na pravde, tak mam pocit urcite hysterie, skoro az FUDu a to bych od tebe necekal. To je jediny duvod, proc jsem se zapojil do teto silene diskuze. Kterou brzy opustim, slibuju! ;-)
— kmotr 1.2.2006 15:50 #
— Cisa 1.2.2006 16:11 #
Je to prostě divný. Musí to být v přístupu – buď v tvém (a to nehodlám komentovat), nebo těch pracovnic tvé pobočky. A v tom případě bych si stěžoval jejich nadřízeným, protože podobné vohnoutství se infiltruje do firem strašně nenápadně, plíživě, ale o to jistěji. Zatnout se musí už v samém zárodku.
— pixy 1.2.2006 17:02 #
A ja jsem si schuzku domluvit CHTEL – v dobe, ktera by vyhovala MNE. To neslo. A postupne sem jednal s lidma ze dvou pobocek…
kmotr: ono to je psane trochu s nadsazkou, pokud ti to prijde jako FUD, tak skoda, je to spis mineno jako fejeton. bohuzel co se tyka pristupu tak jsem neprahanel.
— Martin Ler 1.2.2006 17:10 #
— Roman Šula 1.2.2006 21:17 #
PS. ale zas malerovy uznejte ze ty komentare nemaze, u jinyho webu by jsme cetli jen ty souhlsny prispevky .-))
PS.ps. a jak pise kmotr z cekacich papirku je me taky soufl, na vydani znacky na magistratu sem tenkrat cekla pul dne .-( radsi bych nekomu cinkl kdy mam dojit a hotovo…
— micker 2.2.2006 00:14 #
— Eduard Jahelka 2.2.2006 17:56 #
Sám všechno zdrbeš, ale obserou to všichni okolo :)
— Pavel 4.2.2006 13:42 #
— mustafa 5.2.2006 10:31 #
Ta paní mi CHTÄšLA pomoct a o tom to IMHO celé je. Pokud každý bude hledět jen na to, co MUSĂŤ pro zákazníka udělat, bude to pořád vypadat takhle. Pokud začnou někteří koukat, co MOHOU udělat, začne se blýskat na lepší časy.
— Pískovec 6.2.2006 18:04 #
— to je jedno 7.2.2006 19:21 #
— pavel 123 8.2.2006 00:17 #
P.S. Ctu Vas blog s radosti, ale dnes jste mne nejak nadzvedl. jedine co souhlasim je, ze pokud jste narazil na blbce na druhe strane dratu, je to tezke. Ale vypada to, ze Vy se asi take nechate lehce vytocit :-)
S pratelskym pozdravem
Ales Zitka
— Ales Zitka 18.2.2006 02:21 #
Ad pobocka: nemuzu na to rict nic jineho, nez ze to je informace, ktera mi byla OPAKOVANE potvrzena pracovniky eBanky. Tedy, kdyz chci rusit ucet, 48 hodin predem se o to musi zadat. No to je jedno, uvidime s cim na me za par let vyleze sporka :).
— Martin Ler 18.2.2006 02:42 #
U Ebanky mam vedeni + prime bankovnictvi skutecne zdarma a veskera domluva (sjednavani schuzek) a pritup ke me byl naprosto profesionalni…
— Ricmond 6.3.2006 10:17 #
— kaarl 26.3.2006 08:09 #
— saaarka 19.4.2006 13:33 #
Já mám účty u 2 bank, kreditní karty také a pokud si vše hlídám a platím, vůbec žádný problém. Podmínky všech bank jsou si stejně podobné, až na malé rozdíly, např. úroky a podobné story s rušením účtu a následující anabáze si s odpuštěním dotyčný pán dělá sám, tak ať se potom nezlobí. Jediná možnost je pro něj “slamník”. Bezúročný, nemusí nikam volat ani nikam chodit.
— nini 9.8.2006 12:26 #