Teda Martine, ty ses ale rozjel. Jinak naprosty souhlas z tohoto dovodu podobne diskuse nectu, neb by mi bylo fyzicky spatne. Tady je holt oblibenou zabavou kopat do “mrtvol” nejlepe v anonymite davu. :-(
S Malérem souhlasím a je opravdu nechutné jak moc se to rozmohlo. Dřív jsem podobné diskuze pod články docela rád četl – dozvěděl jsem se názory jiných lidí a případně další fakta, ale dnes jsou podstatné věci zahrabané mezi nicnepřinášejícími “výkřiky” všeználků. Krom toho konkrétně u pana Mlynáře – ti lidé co tvrdí jak si to zaslouží... oni u toho byli? Znají konkrétní fakta? Já se o IT docela dost zajímám, ale o tomto případu nic moc nevím.
Ja myslím, že kromě toho, že v každém národu je jisté procento blbů konstantní se v diskusích pod články na internetu přidává ještě několik dalších faktorů, které způsobují, že ty reakce podle mne (doufám) neodrážejí poměrné zastoupení mezi lidmi:
* Na to, abyste překonali svojí lenost a napsali reakci potřebujete jistou minimální dávku motivace. Vyvolat negativní emoce je snadnější než vyvolat pozitivní a nenávidět dokáže každý omezenec. Láska, vděk či nezávistný obdiv jsou mnohem složitejší emoce.
* Negativní emoce bývají na veřejnosti více potlačovány (za pozitivní pohled na svět vás nikdo za blbce považovat nebude) a tak je Internet ideální místo, kde lidé svůj negativní přetlak anonymně ventilují
* Politika má tu zajímavou vlastnost, že v podstatě všechny dokáže nasrat (ať už jsou vaše preference jakékoliv)
* Ať už je Mlynář jakýkoliv, byl to politik a tak lidem dobře poslouží jako zástupná mrtvola za všechny ty ostatní padouchy (které na nás z deníků čiší každý den)
Výsledek je jasný. Většina příspěvků pod články jsou na blití vždy – ale já jsem si zvolil jiný barometr: hledám, jestli jsou mezi nimi vůbec nějaké pozitivní příspěvky (a kolik). Byl jsem potěšen, že pod Mlynářem se dost lidí ozvalo, že ho podporují.
A rád bych tady zaujal své subjektivní stanovisko: Mlynář byl pro mne jeden z nejlepších ministrů, jaké jsme kdy měli – a jsem toho názoru, že jeho přínos se v čechách totálně nedocenil – a přitom z něj čerpáme denně. A soudkyně je blbá nebo navedená.
Prijde mi, ze noviny jsou plne pripadu, kdy vznikla skoda/stat prodelal, ale nepodaril se prokazat umysl. Tady se asi umysl podaril prokazat, ale nevznikla skoda a je z toho pet a pul natvrdo.
Jinak diskuteri (drive nekolik jedincu, kteri psali dopisy) jsou nepochybne zvlastni skupina. Z vetsiny lidi je naopak dost tezke dostat jakoukoli zpetnou vazbu, napriklad rada redakci nedostava temer zadnou postu. Zpravodajske servery jsou v tomhle jine, ale nemyslim si, ze je to znak nejake “ceske malosti”, ktera je s tim casto spojovana, staci se podivat na americke liberalni/konzervativni blogy a najdete v podstate to same.
Mozna je to znak nake polarizace, mozna chronicke nespokojenosti, na kterou jsou nektere generace asi trochu zvykle, sud buh… Chtelo by to naky vyzkum, aby se jich nekdo vyptal, proc to delaji, co jim to dava… Jinak to bude pro vetsinu lidi naveky zahada.
Souhlas. Jinak co se týče výše toho trestu – jen mě to utvrdilo v tom, že hospodářská kriminalita je v této době horší než někeho zabít nebo něco ukrást :o)
2zzen:
no vidis, a uplne stejne jako jsi ty napsal, dovoluji si te citovat: A soudkyně je blbá nebo navedená., tak stejnym zpusobem vyjadrili lide nazor na mlynare.
a ted mi rekni o co se to lisi od te diskuse na zive? tim ze jsi predtim napsal subjektivni stanovisko? co dodat…
DObra malere tak mi pujc penize a ja zalozim firmu. A vsechny zisky pujdou do me kapsy a ty nedostanes nic. No nevim nevim jak by se ti to libilo. Nevyznas se v tom a blbe kecas. Vubec nic o tom pripadu nevis co bylov pozadi. takove mam nejradeji.
click: a ty se v tom vyznas? Priznam se ze netusim jak by zisky u firmy, vlastnene statem, mohly jit do soukrome kapsy. specialni odmeny se daji dat vzdy a vsude nejak jinak, viz Rath. a pokud bych chtel stat nejak holit, tak to se da myslim zaridit mnohem snaz bez podobne konstrukce.
Jenže tady to je trochu jinak jak ja to vnímám z medií.Já ti pučim peníze a budu z toho mít hovno, dobře to je asi špatně.Jenže pak přijde Sobotka a řekne, že to je špatně.Tak ty mi ty peníze zase vrátíš do koruny.Takže jsem možná škodnej nějakej úrok.No a protože to děláš špatně, tak ta tvoje firma spadne mě do klína.Aspoň takhle to chápu.Protože základní kapitál , kterej do toho vložil stát se mu zase vrátil a po zrušení toho tescom servisu jdou všechny zisky zase státnímu tescomu.
No dulezity je, ze ja ty penize nikomu nepucim, ja za ne zalozim firmu. Nekoho necham byt jednatelem, ale stale sem majitelem firmy a tu firmu kontroluji. takze – pokud nejsem padlej na hlavu, nebo uplacenej – tak si nenecham z te firmy vyvadet penize.
nevim, proste mi to prijde jako a) zbytecne komplikovany zpusob jak obrat stat, to se prece dela mnohem snaz b) Mlynar se nikdy tim netajil, naopak, a IT novinari by se urcite pidili po tom, jak ta firma hospodari.
No ale on nam nekdo vysvetli, jak to vlastne bylo :).
Zdravim… k článku: ..je to v lidech , ne ve straně, ne v pohlaví, ne v rase, ne v národnosti… to k článku a jinak… mám dotaz na maléra: prosimtě v čem píšeš tenhle blog ? dělá trochu php html css, tak mě to zajímá jestli ti jako píšeš “osobně” nebo k tomu používáš nějakej pravděpodobné .mac prdgrámek.. díkes za odpověd…
Pierre: staci kliknout na ten link v napisu Powered by Textpattern :). Je to serverova aplikace, vybral sem si ho pred tremi lety proto, ze se mi prvni rozebeh na hostingu :))
to zzen: “Zajímavou vlastností” politiky, jsem se pobavil jako dlouho ne! To je původní?
to czeXit: Pokud nekdo deklaruje subjektivni stanovisko, tak to tak zpravidla mysli a proto to zduraznuje. To, ze si o nekom mysli, ze je blbej, to nevylucuje.
Zajímavé je to, že Mlynář byl odsouzen za paragraf, kterým nebyl zalovan. Za zneužití informací v obchodním styku nebyl zalovan a presto byl odsouzen. Coz asi nelze. Nicmene pravdou je, ze eserocko bylo cele v majetku statu, takze tezko rict, proc by zisky sly do kapsy jim. Jiste ale je, ze kluci si tu trafiku samozrejme pripravovali. Mlynar je mlady, chytry, sympaticky, ale pozor, hajzlik to je! Pravda je, ze to musel byt sok. Na druhe strane, sam Mlynar vzdy pledoval za odpovednost exekutivy. Toz tak.
Jirka: Jako pravnik ti rikam ze to samozrejme jde, soudce neni vazan pravni kvalifikaci trestenho cinu st, zastupce. To znamena, ze se posuzuju vzdy jen ciny uvedene v obzalobe ale jejich hodnocenim neni soudce v zadnem pripade vazan.
Jetreba pockat na oduvodneni rozsudku. Na lupe ja zajimava diskuze, kde nepravnici vykladaji pravo a kazdy si je jisty, ze ma pravdu.
No podrobnosti toho to pripadu nevim ale souhlasim ze 5,5 roku je moc..
Jen nesouhlasim stim ze Mlynar nejak moc prospel IT v CR.
Chtel bych vedet co jsemu tak svetoborneho povedlo, je pravda ze to asi nebude tak velkej pruser jako INDOS, ale
nechat se zvat do USA na ucet Microsoftu mi moc koser neprijde.
2jirka:
takze kdyz dam kolem vykriku o blbosti atd., nejakou intelektualni omacku v podobe “subjektivnich stanovisek” apod, tak muzu vykrikovat v diskusich?
vyborne, tak nevim o cem se tu bavime, stacilo kdyby maler napsal ze kazdemu nenavistnemu vykriku na zive chybi zdurazneni ze jde o subjektivni stanovisko a je vsechno v poradku. pokud jsem to tedy dobre pochopil, tak “spina” a “nespina” se lisi tim jestli predtim zduraznim ze kydam spinu ze sve zaujatosti. prima.
S tim prostoupení každého národa lůzou je to jisté, je to dáno typen naší civilizace. A že lůza má ráda chleba a hry věděli už ve starobylém Řecku/ Římě.
Ale buďme rádi, že se tito lidé můžou vyřádit takto a vyplní si tím život. Z vlastní historie víme, že tito lidé dovedou řádit i jinak :)
V době husitské rabovali, vraždili a znásilňovali, následně pak donášeli na katolickou hromadu. Konče hajlováním a bonzováním spoluobčanů gestapu (i němci z toho byly rozpačití). Výstřelky dalších 40 let netřeba komentovat.
Proto si myslím, že je mít volnost diskuze a umožnit se těmto lidem anonimně vyblbnout. Někteří z toho třeba vyrostou a bude to pro ně ponaučení.
Pro ostatní je lepší něco takového něčíst, ale být ostražitý. Lůza si vždy žádá rychlé a jednoduché řešení. Že Ludvíku XVI :)
Ja bych si z diskuzema pod clanky nedelal starosti. Drive nebo pozdeji to konci. Mrknete se treba na nejvetsi australske noviny www.smh.com.au. Vidite nejake diskuze? Vydavatel si nemuze dovolit aby si tam kdo chce psal co chce. Nekdo by tam neco o nekom napsal a noviny by pak museli zaplatit obrovske odskodne. V CR je jeste relativni svoboda, proto si kazdy pise co chce.
1. Zvláštní jak lidi reagujou stylem “co je psáno to je dáno”. Hele máme demokracii a lidi by si měli psát co chtěj a kam chtěj. Tečka.
Dřív se za to zavíralo, mučilo a věšelo!
A kdo chce ať si to čte. Já zjistil že články bez diskuze sou úplně naprd a že z diskuzí se NÄšKDY dozvím velice zajímavé informace – buď o tématu, diskutujících či společnosti. Nejvíc mě bavěj diskuze v bulváru o celebritách, to si vždycky náramě vodpočinu :)))
No a když někdo mele omezený blbosti tak mu tam rovnou něco jadrnýho pošlu a a mám klid.
2. Vo Mlynářovi nic nevim, kromě toho že je to trochu naivka. Když zčista jasna přešel přes frontu a z obdivovaného investigativního žurnalisty se přetavil v politika a při první tiskovce svejm starejm novinářskějm spolubojovníkům sdělil, že jim vůbec nemá cenu nic vysvětlovat páč by to stejně nepochopili, páč na druhý straně barikády zjistil že v životě nemůžou pochopit jak se to vlastně v politice chodí a vo co vlastně jde!!! To jen tak navokraj.
p.s. Není mi nesympatickej a už vůbec mu nepřeju tenhle “průšvih”, ale bohužel mě to u něj nijak nepřekvapilo :/
Naprostý souhlas. Bohužel anonymita je věc, která dává lůze “křídla”. Alespoň si každý dokáže představit, co by se stalo, kdyby lůza dostala moc. Co se pana Mlynáře týká, tak se musím přiznat, že ho moc nemusím. Na straně druhé je tady řada jiných obchodních společností založených státem a nikomu to nevadí (např. PPP centrum a.s.). Takže je opravdu dost s podivem, že pan Mlynář za založení tkové společnosti dostal pálku skoro jako by někoho zabil… I když ho rád nemám, tohle mu opravdu nepřeju a přijde mi to dost přitažený za vlasy.
naprostej souhlas Malére, jen prosim nemaž příspěvky vyjadřující odlišný názor (jako někdo) :)
— MichalM.Mac 27.1.2007 23:01 #
Teda Martine, ty ses ale rozjel. Jinak naprosty souhlas z tohoto dovodu podobne diskuse nectu, neb by mi bylo fyzicky spatne. Tady je holt oblibenou zabavou kopat do “mrtvol” nejlepe v anonymite davu. :-(
— dr. Avalanche 27.1.2007 23:55 #
A bude hur :o) Penetrace internetu u nas roste a moznost vyjadrit vlastni nazor zcela beztrestne a anonymne je tak lakava …
— ericsony 28.1.2007 00:03 #
ericsony: no, ale znamena to, ze ten nazor ty lidi opravdu maj? nebo je to nejaka forma exhibice?
— Martin Ler 28.1.2007 00:19 #
S Malérem souhlasím a je opravdu nechutné jak moc se to rozmohlo. Dřív jsem podobné diskuze pod články docela rád četl – dozvěděl jsem se názory jiných lidí a případně další fakta, ale dnes jsou podstatné věci zahrabané mezi nicnepřinášejícími “výkřiky” všeználků. Krom toho konkrétně u pana Mlynáře – ti lidé co tvrdí jak si to zaslouží... oni u toho byli? Znají konkrétní fakta? Já se o IT docela dost zajímám, ale o tomto případu nic moc nevím.
— David Faltýn 28.1.2007 01:37 #
Ja myslím, že kromě toho, že v každém národu je jisté procento blbů konstantní se v diskusích pod články na internetu přidává ještě několik dalších faktorů, které způsobují, že ty reakce podle mne (doufám) neodrážejí poměrné zastoupení mezi lidmi:
* Na to, abyste překonali svojí lenost a napsali reakci potřebujete jistou minimální dávku motivace. Vyvolat negativní emoce je snadnější než vyvolat pozitivní a nenávidět dokáže každý omezenec. Láska, vděk či nezávistný obdiv jsou mnohem složitejší emoce.
* Negativní emoce bývají na veřejnosti více potlačovány (za pozitivní pohled na svět vás nikdo za blbce považovat nebude) a tak je Internet ideální místo, kde lidé svůj negativní přetlak anonymně ventilují
* Politika má tu zajímavou vlastnost, že v podstatě všechny dokáže nasrat (ať už jsou vaše preference jakékoliv)
* Ať už je Mlynář jakýkoliv, byl to politik a tak lidem dobře poslouží jako zástupná mrtvola za všechny ty ostatní padouchy (které na nás z deníků čiší každý den)
Výsledek je jasný. Většina příspěvků pod články jsou na blití vždy – ale já jsem si zvolil jiný barometr: hledám, jestli jsou mezi nimi vůbec nějaké pozitivní příspěvky (a kolik). Byl jsem potěšen, že pod Mlynářem se dost lidí ozvalo, že ho podporují.
A rád bych tady zaujal své subjektivní stanovisko: Mlynář byl pro mne jeden z nejlepších ministrů, jaké jsme kdy měli – a jsem toho názoru, že jeho přínos se v čechách totálně nedocenil – a přitom z něj čerpáme denně. A soudkyně je blbá nebo navedená.
— zzen 28.1.2007 02:33 #
Prijde mi, ze noviny jsou plne pripadu, kdy vznikla skoda/stat prodelal, ale nepodaril se prokazat umysl. Tady se asi umysl podaril prokazat, ale nevznikla skoda a je z toho pet a pul natvrdo.
Jinak diskuteri (drive nekolik jedincu, kteri psali dopisy) jsou nepochybne zvlastni skupina. Z vetsiny lidi je naopak dost tezke dostat jakoukoli zpetnou vazbu, napriklad rada redakci nedostava temer zadnou postu. Zpravodajske servery jsou v tomhle jine, ale nemyslim si, ze je to znak nejake “ceske malosti”, ktera je s tim casto spojovana, staci se podivat na americke liberalni/konzervativni blogy a najdete v podstate to same.
Mozna je to znak nake polarizace, mozna chronicke nespokojenosti, na kterou jsou nektere generace asi trochu zvykle, sud buh… Chtelo by to naky vyzkum, aby se jich nekdo vyptal, proc to delaji, co jim to dava… Jinak to bude pro vetsinu lidi naveky zahada.
— Petr Hrncir 28.1.2007 06:05 #
Souhlas. Jinak co se týče výše toho trestu – jen mě to utvrdilo v tom, že hospodářská kriminalita je v této době horší než někeho zabít nebo něco ukrást :o)
— Mikesh 28.1.2007 09:27 #
2zzen:
no vidis, a uplne stejne jako jsi ty napsal, dovoluji si te citovat: A soudkyně je blbá nebo navedená., tak stejnym zpusobem vyjadrili lide nazor na mlynare.
a ted mi rekni o co se to lisi od te diskuse na zive? tim ze jsi predtim napsal subjektivni stanovisko? co dodat…
— czeXit 28.1.2007 11:18 #
DObra malere tak mi pujc penize a ja zalozim firmu. A vsechny zisky pujdou do me kapsy a ty nedostanes nic. No nevim nevim jak by se ti to libilo. Nevyznas se v tom a blbe kecas. Vubec nic o tom pripadu nevis co bylov pozadi. takove mam nejradeji.
— click 28.1.2007 12:16 #
click: a ty se v tom vyznas? Priznam se ze netusim jak by zisky u firmy, vlastnene statem, mohly jit do soukrome kapsy. specialni odmeny se daji dat vzdy a vsude nejak jinak, viz Rath. a pokud bych chtel stat nejak holit, tak to se da myslim zaridit mnohem snaz bez podobne konstrukce.
— Martin Ler 28.1.2007 12:34 #
Jenže tady to je trochu jinak jak ja to vnímám z medií.Já ti pučim peníze a budu z toho mít hovno, dobře to je asi špatně.Jenže pak přijde Sobotka a řekne, že to je špatně.Tak ty mi ty peníze zase vrátíš do koruny.Takže jsem možná škodnej nějakej úrok.No a protože to děláš špatně, tak ta tvoje firma spadne mě do klína.Aspoň takhle to chápu.Protože základní kapitál , kterej do toho vložil stát se mu zase vrátil a po zrušení toho tescom servisu jdou všechny zisky zase státnímu tescomu.
— martinjindrich 28.1.2007 12:43 #
No dulezity je, ze ja ty penize nikomu nepucim, ja za ne zalozim firmu. Nekoho necham byt jednatelem, ale stale sem majitelem firmy a tu firmu kontroluji. takze – pokud nejsem padlej na hlavu, nebo uplacenej – tak si nenecham z te firmy vyvadet penize.
nevim, proste mi to prijde jako a) zbytecne komplikovany zpusob jak obrat stat, to se prece dela mnohem snaz b) Mlynar se nikdy tim netajil, naopak, a IT novinari by se urcite pidili po tom, jak ta firma hospodari.
No ale on nam nekdo vysvetli, jak to vlastne bylo :).
— Martin Ler 28.1.2007 12:59 #
Zdravim… k článku: ..je to v lidech , ne ve straně, ne v pohlaví, ne v rase, ne v národnosti… to k článku a jinak… mám dotaz na maléra: prosimtě v čem píšeš tenhle blog ? dělá trochu php html css, tak mě to zajímá jestli ti jako píšeš “osobně” nebo k tomu používáš nějakej pravděpodobné .mac prdgrámek.. díkes za odpověd…
— Pierre 28.1.2007 13:30 #
Pierre: staci kliknout na ten link v napisu Powered by Textpattern :). Je to serverova aplikace, vybral sem si ho pred tremi lety proto, ze se mi prvni rozebeh na hostingu :))
— Martin Ler 28.1.2007 13:37 #
to zzen: “Zajímavou vlastností” politiky, jsem se pobavil jako dlouho ne! To je původní?
to czeXit: Pokud nekdo deklaruje subjektivni stanovisko, tak to tak zpravidla mysli a proto to zduraznuje. To, ze si o nekom mysli, ze je blbej, to nevylucuje.
Zajímavé je to, že Mlynář byl odsouzen za paragraf, kterým nebyl zalovan. Za zneužití informací v obchodním styku nebyl zalovan a presto byl odsouzen. Coz asi nelze. Nicmene pravdou je, ze eserocko bylo cele v majetku statu, takze tezko rict, proc by zisky sly do kapsy jim. Jiste ale je, ze kluci si tu trafiku samozrejme pripravovali. Mlynar je mlady, chytry, sympaticky, ale pozor, hajzlik to je! Pravda je, ze to musel byt sok. Na druhe strane, sam Mlynar vzdy pledoval za odpovednost exekutivy. Toz tak.
— Jirka 28.1.2007 13:41 #
Maler – Textpattern. Ty ostudo!! Tři roky a dodnes s ním neumíš zacházet ? :)
— Max 28.1.2007 14:24 #
Max: e? a co presne?
— Martin Ler 28.1.2007 15:17 #
Jirka: Jako pravnik ti rikam ze to samozrejme jde, soudce neni vazan pravni kvalifikaci trestenho cinu st, zastupce. To znamena, ze se posuzuju vzdy jen ciny uvedene v obzalobe ale jejich hodnocenim neni soudce v zadnem pripade vazan.
Jetreba pockat na oduvodneni rozsudku. Na lupe ja zajimava diskuze, kde nepravnici vykladaji pravo a kazdy si je jisty, ze ma pravdu.
— Pavel 28.1.2007 18:56 #
No podrobnosti toho to pripadu nevim ale souhlasim ze 5,5 roku je moc..
Jen nesouhlasim stim ze Mlynar nejak moc prospel IT v CR.
Chtel bych vedet co jsemu tak svetoborneho povedlo, je pravda ze to asi nebude tak velkej pruser jako INDOS, ale
nechat se zvat do USA na ucet Microsoftu mi moc koser neprijde.
— dizz 29.1.2007 01:24 #
To Pavel: Pokud to nenavrhuje ani státní zástupce, je to značně neobvyklé. S tou Lupou – nechápu?!
— Jirka 29.1.2007 01:32 #
2jirka:
takze kdyz dam kolem vykriku o blbosti atd., nejakou intelektualni omacku v podobe “subjektivnich stanovisek” apod, tak muzu vykrikovat v diskusich?
vyborne, tak nevim o cem se tu bavime, stacilo kdyby maler napsal ze kazdemu nenavistnemu vykriku na zive chybi zdurazneni ze jde o subjektivni stanovisko a je vsechno v poradku. pokud jsem to tedy dobre pochopil, tak “spina” a “nespina” se lisi tim jestli predtim zduraznim ze kydam spinu ze sve zaujatosti. prima.
— czeXit 29.1.2007 07:09 #
S tim prostoupení každého národa lůzou je to jisté, je to dáno typen naší civilizace. A že lůza má ráda chleba a hry věděli už ve starobylém Řecku/ Římě.
Ale buďme rádi, že se tito lidé můžou vyřádit takto a vyplní si tím život. Z vlastní historie víme, že tito lidé dovedou řádit i jinak :)
V době husitské rabovali, vraždili a znásilňovali, následně pak donášeli na katolickou hromadu. Konče hajlováním a bonzováním spoluobčanů gestapu (i němci z toho byly rozpačití). Výstřelky dalších 40 let netřeba komentovat.
Proto si myslím, že je mít volnost diskuze a umožnit se těmto lidem anonimně vyblbnout. Někteří z toho třeba vyrostou a bude to pro ně ponaučení.
Pro ostatní je lepší něco takového něčíst, ale být ostražitý. Lůza si vždy žádá rychlé a jednoduché řešení. Že Ludvíku XVI :)
— Metal 29.1.2007 09:02 #
to czexit: Tobě hochu upřímně řečeno nerozumím, ale nějak mi to nemrzí. Asi holt na tebe nemám.
— Jirka 1.2.2007 03:33 #
tak se zeptej mamy, “hochu”.
— czexit 1.2.2007 11:19 #
umřela
— Jirka 1.2.2007 19:59 #
Ja bych si z diskuzema pod clanky nedelal starosti. Drive nebo pozdeji to konci. Mrknete se treba na nejvetsi australske noviny www.smh.com.au. Vidite nejake diskuze? Vydavatel si nemuze dovolit aby si tam kdo chce psal co chce. Nekdo by tam neco o nekom napsal a noviny by pak museli zaplatit obrovske odskodne. V CR je jeste relativni svoboda, proto si kazdy pise co chce.
— wombat 2.2.2007 08:46 #
tak to znamena jirko, ze me nebudes rozumet i nadale. ale to je mi uplne fuk :)
za sebe koncim planou diskusi
— czexit 2.2.2007 12:04 #
1. Zvláštní jak lidi reagujou stylem “co je psáno to je dáno”. Hele máme demokracii a lidi by si měli psát co chtěj a kam chtěj. Tečka.
Dřív se za to zavíralo, mučilo a věšelo!
A kdo chce ať si to čte. Já zjistil že články bez diskuze sou úplně naprd a že z diskuzí se NÄšKDY dozvím velice zajímavé informace – buď o tématu, diskutujících či společnosti. Nejvíc mě bavěj diskuze v bulváru o celebritách, to si vždycky náramě vodpočinu :)))
No a když někdo mele omezený blbosti tak mu tam rovnou něco jadrnýho pošlu a a mám klid.
2. Vo Mlynářovi nic nevim, kromě toho že je to trochu naivka. Když zčista jasna přešel přes frontu a z obdivovaného investigativního žurnalisty se přetavil v politika a při první tiskovce svejm starejm novinářskějm spolubojovníkům sdělil, že jim vůbec nemá cenu nic vysvětlovat páč by to stejně nepochopili, páč na druhý straně barikády zjistil že v životě nemůžou pochopit jak se to vlastně v politice chodí a vo co vlastně jde!!! To jen tak navokraj.
p.s. Není mi nesympatickej a už vůbec mu nepřeju tenhle “průšvih”, ale bohužel mě to u něj nijak nepřekvapilo :/
— ugomugo 5.2.2007 19:44 #
Naprostý souhlas. Bohužel anonymita je věc, která dává lůze “křídla”. Alespoň si každý dokáže představit, co by se stalo, kdyby lůza dostala moc. Co se pana Mlynáře týká, tak se musím přiznat, že ho moc nemusím. Na straně druhé je tady řada jiných obchodních společností založených státem a nikomu to nevadí (např. PPP centrum a.s.). Takže je opravdu dost s podivem, že pan Mlynář za založení tkové společnosti dostal pálku skoro jako by někoho zabil… I když ho rád nemám, tohle mu opravdu nepřeju a přijde mi to dost přitažený za vlasy.
— p.j. 5.2.2007 22:23 #