Souhlas – vtípek dobrý! Napiš časem, jak jsi spokojen – osobně jsem donedávna lidi u Spořky naprosto nechápal, protože ten ústav mne příšerně nasral a považoval jsem ho za jediný, který svojí demencí dokáže konkurovat české poště. Možná se ale časy mění – rád se nechám poučit.
Ad. eBanka: je to sice trochu nestandardní postup, ale mně rezervace telefonem vyhovuje. Já to fakt dělám tak, že po cestě k nim si zdarma zavolám na info-linku – a když mi řeknou, že mají čas až za půl hodinky, tak si sednu někam na kafe nebo si zajdu na oběd apod. Líbí se mi to tak víc, nemusím v eBance čekat ve frontě, přijdu na řadu hned…
já sem pořád u spořky a myslím, že jinde je to jen horší... nejhorší je ale z mého pohledu eBanka … ...platit 500 měsíčně za vedení účtu, když se mi opozdí jedna platba (stává se prakticky každý měsíc) opravdu NEMUSĂŤM!
jo a jinak, fakt super článek, takhle se s těmi bankovními parazity musí jednat… ;-))
já se tetelim na zavedení EUR v Česko-Moravsko-Slezsku, protože všechny české banky nakopnu a budu snad ke spokojenosti používat banku našeho sousedního německého kraje – už teď je to láce: vedení účtu 2,90 za měsíc, všechny online převody v rámci eurozóny zdarma, platební karta hned, kreditka na vyžádání, ochotná dáma ve speciálním českém oddělení na pobočce s německým vychováním… Sice to nemají všichni za humny jako my tady, ale doufám, že to časem ty české sviňské baňky donutí něco dělat…
ono je to s bankama tezky. jinak se budou parchanti chovat kdyz si tam dame 100 000 000 a jinak kdyz tam chodi jen prachy z zivnosti.
jinak ja jsem pri zakladani zivnosti zalozil osobni ucet plus nejakou nadstavbu a jsem spokojenej.
ten podnikatelskej je maso to je jasny, ale neni eBanka sama. staci se podivat na KB a ostatni srace.
KB nepouzivam na nic, mam tam par penizku. (a pristup pres web na macu – to driv zdechnu nez se toho doziju) Jednou mi tam prisel vetsi obnos a svete div se najednou jsem mel nejakou babu na drate ze prej co zamyslim s prachama a zda jim je nechci pucit (ze prej me daji vyhodnej urok). cha cha cha. tak jsem ji podekoval a je to.
zatim zustavam u eBanky. uvidime jak se bankovnictvi u nas bude vytvaret.
Podobné dilema jsem řešil před dvěma roky a výběr vyhrálo Firemní konto od ČSOB – zatím jsem hodně spokojený. Paušál tři stovky měsíčně, v ceně embossovaná VISA, internet banking, GSM banking, phone banking, pět příkazů měsíčně v rámci banky zdarma a to samé do jiné banky. Když jsem zkoušel vypočítat srovnání, došel jsem něco přes polovičku roční ceny, kterou bych zaplatil u eBanky.
Uprimnou soustrast… V CS na Vaclavaku jsem mel leta ucet. Co me stve, ze tam je neskutecne mnoho lidi, nejsou vyjimky fronty na vic jak hodinu. Take me stvali, ze me asi 4x prehazovali z baraku do baraku, takze pokazdy jsem mel ucet jinde… Vrchol nastal, kdyz mi nedavno prislo vyuctovani, ze jim pry dluzim za 5 let vedeni uctu. Uctu, ktery jsem kdysi zrusil. Tak stare doklady jsem ale samozrejme nedohledal, takze jsem to nemohl dokazat. A i rada jinych lidi mi vypravela historky o podrazech od CS. Bacha na ne, jsou to smejdi. Ted jsem v eBance…
Nevím, nevím. Mám účet v eBance na Václaváku už od roku 1998 a nikdy jsem v bance nečekal déle jak 5 minut. Ale je fakt, že tam chodím jednou za rok na výměnu karty. Vlastně teď už jednou za dva roky.
Mam ucet u ZB a mohu jen doporucit, zejmena jejich balicky jsou vyhodne. Platim necely kilo mesicne a mam vsechny prichozi i odchozi platby gratis, samozrejme net a gsm. Vse chodi ok. Mohu jen doporucit.
Ja tam chodil mnohem casteji. Ale hlavni duvod k odchodu bylo jejich chovani a podvody… Ostatne o tom bylo uz i nekolik reportazi v televizi (netvrdim, ze jsou vsechny zrovna objektivni, ale kdyz mam podobne zkusenosti…). V kazdem pripade doporucuji si schovavat veskere doklady a potvrzeni minimalne po dobu promlceci (tusim, ze je to tech 5 let). A drzim palce
Ja bych ebanku nemenil. Zkus treba podepsat smlouvu na vaclavaku a udelat zmenu v pobocce v Intersparu a na zavolani vyzvednout karty na Karlaku. Staci zavolat na infolinku a objednat se do jakekoliv pobocky kde maji volno. Ja vzdy jezdim tam kde to mam zrovna bliz. Vsechny jine banky te vzdy pozenou do pobocky kde je podepsana smlouva. Vubec nechapou na co ty pobocky maji. Kazda pobocka se chova jako samostatna banka a jeste nepochopily ze kdyz jste jejich klient tak chcete prijit do nejblizsi pobocky a tam vyridit cokoli co se tyka vaseho uctu.
Viktor
OFF TOPIC: kde je sakra ten 10.4.2 update – nevíte někdo?
Uplně strašlivě mě teď aktuálně rozčiluje, že nyní Tiger nezobrazuje miniatury u Illustrator CS souborů a EPSů, pokud neuložíte s volbou “PDF compatible…” – což jak známo rovná se nabobtání souboru až na několikanásobek… doufám že to fixnou
Nechci to zakriknout ale moje zkusenosti s CS jsou veskrze pozitivni. Internetbanking jsem v nefunkcnim stavu za tech 6 let co to pouzivam nalezl asi 3x a mam pocit ze jen jednou to trvalo dele nez do druheho dne. Fronty na prepazkach lze elegantne vyresit osobnim bankerem, ovsem nevim od jake castky ho nabizeji. Mam sice konto v ebance kvuli embosovane karte kterou platim na internetu, ale nechavam to ted kdyz zvedli poplatky vyhnit, az ho vycerpam, zrusim a zaridim si kreditku u CS. O tom ze jim pak dojdu na pobocku udelat divadlo ze jim platit za nic opravdu NEMUSIM jsem uz taky premyslel ;)
Zaměstnanci stále u nás nechápou že jsou součástí vystupování firmy na veřejnosti a tímhle firmě ubližují. Prostě ať mám náladu jakoukoliv, na zákazníka se musím usmívat vždycky, a to jak do telefonu tak živě. Ale možná ta eBanka patří té slečně za pultem, takže se může rozhodnout jestli Vás chce za klienta či Vás pošle jinam.
Mám od dob studentských účet u ČS a do pobočky chodím cca 2 ročně. Jinak vše přes GSM a Inet banking. V Ostravě bylo čekání na půlhoďky, od doby co navštěvuju pobočku ve Fulneku, čekání 0-3 minuty.
Martin Lér: a kolik platíš za podnikatelský učet u ebáně, když ti tam včas nepřijde měsíčně minimální požadovaná platba? respektive když si vybereš prachy a nestihnou ti přijít nové… ...podle toho co jsem počítal to vychází i s ostatními poplatky skoro na 500 (oproti asi průměrným 130 u spořky)...
Krasny clanek :-) O ebance si myslim sve, mel sem u nich osobni ucet a byla to fakt “masaz”. Nejak se mi to porad nezdalo tak sem si secetl kolik mne mesicne stoji vedeni uctu. Minimum bylo 150 ,- Kc a maximum pres 1000,- Kc. Pro prevod penez do zahranici mohu ebanku vrele nedoporucit. Pri prevodu 2000 eur si nauctovali cca 950,- Kc. Tomu rikam lichva ! Par dni na to mi z uctu strhli za vedeni karty kolem 2200,-Kc, kdybych si toho nahodou nevsimnul a nezavolal Buh vi jak by to dopadlo. Dva dny pred lichvarskym poplatkem za prevod do ciziny pritelkyni zablokovali kartu jelikoz ji pri podpisu smlouvy zapomneli dat podepsat jeden papir. Neni nic lepsiho nez kdyz vam par dni pred odletem na dovolenou zablokujou kartu kvuli vlastni zaludovine. S vyctem oslovin, ktere se ebance za dobu meho uctu u nich povedlo bych mohl dale pokracovat, ale to uz by dalo na solidni clanek ….. . .
agent: jenze to neni tak ze zaplatim bud 500 nebo nic, mel bych slevu asi 130, myslim, jenze ja tam stejne 45 000 stejne neprotocim, viz prvni clanecek.
ad sporka: holka na prepazce byla mila, informovana, doporucila mi co si vzit kdyz sem chtel zbytecne drahy program a tak. takze zatim spokojenost.
Bohuzel nejdelsi vypadek celeho systemu CS byl asi 4 dni, psal jsem o tom na lupe onehda. kupodivu i presto jdu k nim ;)
http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=4167
Mam zkusenosti temer se vsemi bankami at jiz osobni ucty ci ucty podnikatelskymi, nikde to neni idealni a nelze nikdy rici co je lepsi. MImo prichozich plateb z CR a zahranici si nechavam proplacet i zahranicni seky ci si stahuji penize ze zahranicnich kreditek. Nyni aktualne pouzivam eBanku, CS a Zivnobanku a nemuzu rici, ze by nektera z nich byla uple bez chyb. Pouzivam u eBanky ten jejich zaklad zdarma, 15 tis, mi tam vzdy prijde a krome poplatku za osobni klic jsem presvedcen ze ostatni poplatky jsou velmi slusen. Vyber za 6,90 bez hledani spravneho bankomatu je treba dost dobry. Nechci aby to znelo jako reklama na eBanku, ale myslim, ze na zakladni produkty v ramci CR je z pohledu bezpecnosti a nakladu nejlepsi. Pro porovnani za vyber v jinem bankomatu nez ZB platim u podnikatelskeho uctu 40 Kc. A tak bych mohl pokracovat…
Tak to je mi Te Martine teda lito a jediny co ti muzu rict je to, ze sis nasral pekne do bot! :) ...ale, proc ne, kazdej to rad jinak ;)
Ja mam sice ucet u Sporky a zaroven i u eBanky oba jsou studentsky, takze nic neplatim, zadny vedeni uctu, talze pro mne jsou v tomhle rovnocenny. Rozdil je ale prave v tom pristupu. U eBanky mam vzdy aktualni prehled o tom jaky penize mam na uctu, u CS nikdy nevim kolik si muzu vybrat a jestli spolehas na S24, tak jsi fakt blazen! Oni ti totiz klidne napisou, ze na ucte mas treba 20k, ale pritom ti to nedovoli vybrat z bankomatu ani korunu, no a kdyz zavolas na infolinku proc, ze to nejde vybrat a kde je chyba, tak oni ti reknou , ze nevi a ze nejsou schopni zjistit cim to je. Nebo treba zaplatis kartou a ono se ti to odecte az za 10dni, takze pak nekde jsi a chces zase zaplatit kartou, protoze si myslis, ze tam mas dost penez, ale ono to nejde, ale pritom na S24 ti to pise, ze tam mas penez dost. Anebo ti to naopak v pohode ty penize odecte a pak i ty z drivejska a ty se ostanes do minusu treba o nekolik tisic prave proto, ze ti to neukazuje aktualni zustatky a pak platis jak idiot vysoky uroky za to, ze jsi v minusu. Nebo treba mymu kamaradovi se stalo to, ze vkladal nejaky prenize na ucet na prepazce a ta zenska se preklepla a vlozila to na jinej ucet a on ty penize potreboval, aby s nima druhej den neco nutne zaplatil, odpoledne kdyz si na S24 kontroloval jestli ty penize uz tam jsou, tak zjistil, ze nejsou a tak tam volal, sel znova do ty pobocky a tam zjistili, ze ta zenska udelala chybu a ne aby to hned napravili, oni mu rekli, ze musi napsat reklamaci a ze musi pockat na jeji vyrizeni a prezkoumani a ze to muzte trvat az 3 mesice. A nenabidli mu zadnou nahradu, jen mu rekli, ze si u nich muze vzit uver, a jeste ho chteli zazalovat za to, ze na tu zenskou u prepazky byl sprostej, kdyz nechtela uznat svoji naprosto jasnou chybu, kdyz na potvrzence o vlozeni bylo jiny cislo uctu nez na zadosti o vlozeni. No a pak do tretice vseho spatnyho moji pritulkyni odecetli omylem nejaky penize z uctu a musela se s nima hadat taky mesic a neco nez ji je pricetli zpet. Proste pohodicka. Mne to treba ani moc nevadi, ja jako student za to neplatim a nemam tam tolik penez a ani neplatim zadny faktury, aby mi to vadilo, jestli penize mam jeden den anebo az druhej, mne muze akorat tak nastvat, ze nemam na pivo, ale to si tu 100 muzu vzdycky od nekoho pujcit, ale jako podnikatelskej ucet nebo proste ucet u kteryho potrebujes mit neustale prehled o svejch penezich je CS naprosto na HOVNO. Nehlede na to, ze kdyz potrebujes nahodou nekdy neco vyridit v CS nemas nahodou cas pres den, ale az k veceru, tak u CS si ani neskrtnes, protoze oteviraci doba koncici v 16:00 a jednou tydne asi v 18 je teda fakt malo, to je komunismus nejvetsi!!! u eBanky maji otevrino aspon do 20:00 a v sobotu taky, ale CS… ;D ...leda tak prd! A to jak to neslo ty 3 dny, tak od ty doby to neslo jeste nekolikrat a to ze to jejich bankovnctvi je pomaly jako svine je dalsi vec, no nic, hezky si to uzij a z se tesim az pujdes zase do eBanky ;) Vim, ze neni idealni taky, ale rozhodne lepsi nez CS!
koko: vidis, podobny story sem cet i o eBance, kdyz nekdo potreboval neco s kartou v zahranici a podobne. uvidime. Ad oteviraci doby – ty ma vetsina bank dost na prd, krome eBanky. Pevne verim, ze tam budu chodit tak jednou za tri roky pro novou kartu…
Otevírací doby bankovních ústavů jsou opravdu na nic. eB má možná v Praze do osmi večer, ale v Opavě jen do šesti, o víkendu zavřeno. ČS – taky závisí na pobočce – ta kde mám účet je otevřená jen 3 dny v týdnu, ano, i to je dnes možné, navíc pokaždé jinak a nejdelší otevírací doba je od 9 do 17 hodin a to mají ještě polední pauzu.
Ja mam u CS ucet uz nejakych 8 let, vystridala jsem ruzne druhy, ted mam studentsky, takze poplatky taky neresim. Cekaci doba byla vzdy max pul hodiny a kdyz tam mas cas jit kolem poledne, je to do 5 minut. Ad Servis 24: zabezpeceni je spatne, ale co se tyce prehledu o zustatku, nemam problem. Dokonce jsem jednou delala pokus, vybrala jsem z bankomatu a koukala jsem, za jak dlouho to Servis 24 pozna. Bylo to do hodiny. Fakt se Sporkou nemam problem.
Mam ucet u CS a az na drobne vyhrady jsem spokojeny. Problem u S24 je v tom, ze ucetni transakce se zauctovavaji do systemu trochu podivne.
Napr. pokud mi na temer prazdny ucet (pomerne casta situace) prijde behem dne jakakoliv platba, vyber prip. platba kartou nejde uskutecnit pro nedostatek prostredku az do druheho dne (vetsinou se novy stav uctu promitne az po pulnoci). Jedinou moznosti pri akutnim nedostatku financi je pak navsteva pobocky, kde maji na prepazce prekvapive ‘on-line’ udaje. Vzhledem k poplatkum za prepazkovy vyber penez z uctu se to ale snazim praktikovat co nejmene.
Stejne tak se mi uz nekolikrat stalo, ze jsem pri prohlizeni prichozich plateb na internetu zaregistroval platbu, ktera se po nekolika hodinach zase ‘vytratila’ a objevila se pak natrvalo v prehledu az od pristiho dne. Mozna proto se tahle sluzba jmenuje ‘Servis24’ – nikoliv pro jeji 24h dostupnost, ale proto, ze definitivni informace o stavu uctu mas s jednodennim zpozdenim po zauctovani transakce:-)
Jinak si na sluzby CS nemuzu moc stezovat, v porovnani se stavem pred nekolika lety vidim jednoznacny posun kupredu.
koukam zlatý postžiro u poštovní spořitelny. Výběr na každý poště, otevřeno každej den do 6 večer… A z poplatky nedam víc jak 70-80 kč/měsíc a to tam mam 3 trvalý příkazy, 2-5 jednorázovejch a 1-2 výběry z bankomatu.
Mám účet u obou zmíněných ústavů, a nemůžu si na eBanku stěžovat. Spíš věčně nadávám na spořitelnu. Jsem student a založil jsem si tam účet jen kvůli jednoduše vyřízenýmu kontokorentu a “studentským” úrokům. To je ale to první a poslední co je na tom dobrý. V ebance na pobočce klidek, spořka šílený fronty. To budu radši počítat s tím, že se musím obědnat, ale zas si to domluvím jak to vyhovuje mě. A o aplikaci přímého bankovnictví ani nemluvě. Už jsem jich viděl několik u různých ústavů, ale eBanka jasně vede. Nechci však být jednostraný, všechno má své. Ale z českých bank, se moc vybírat nedá.
Nevím, ale jak to vidím já, tak ČS je rok od roku lepší a mě se u ní líbí, na pobočku si chodím jen pro novou kartu, nebo, když jsem si zřizoval penzijko. Spořka má ve mě stáleho, spokojeného klienta, který je rád, že se o nic!!! nemusí starat. Mám privátní poradkyni, takže pokud potřebuju něco řešit stačí, když ji zavolám, nebo napíšu mail, domluvím si schůzku a ona si připraví veškeré materiály a opráší znalosti, pak už jen příjdu ve smluveném termínu na pobočku a podepíšu co je třeba podepsat, dostanu materiály, abych věděl přesně wo co go.
Mám s nimi dobré zkušenosti a pokud se jim jednou do roka něco nepovede rád jim to odpustím. Je mi jasné, že jiný klient tohoto ústavu může mít jiné zkušenosti, protože např. nenarazil na zaměstnance “správňáka” jako já….. ale mně se tam zkrátka líbí.
eBanka vede, ale jen do chvile nez potrebujete resit problem :o( ... pred tydnem mi bankomat z nejakeho duvodu nedal 14 tisic, prestoze na uctu byly, no tak jsem sla k jinemu bankomatu a vybrala si je… nebyl duvod cokoliv resit, bankomat penize nevydal, transakce neprobehla.. ALE.. za 4 dny mi castku odecetli z uctu!!! suchy neprijemny clovek z eBanky mi sdelil, ze na vyrizeni reklamace maji 90 dnu, ale ze se nestava, aby banka penize vracela, ze by to byl ojedinely pripad.. jak ojedinely pripad? ja sve penize nedostala ale presto mi je sebrali??? co to ma jako byt?? ted se budu 90 dnu bat a co potom? jak se muze vubec neco takoveho v dnesni dobe stat? to neni bankomat tak chytry, aby vedel, te penize nevydal??? jestli mi tohle eBanka nevyresi pozitivne co nejdrive, nejenomze od ni odejdu, ale jeste to rozmaznu do televize.. tohle si za kloboucek nedaji.. ted abych se bala chodit vybirat do ATM..
— Špendl 27.6.2005 22:43 #
Ad. eBanka: je to sice trochu nestandardní postup, ale mně rezervace telefonem vyhovuje. Já to fakt dělám tak, že po cestě k nim si zdarma zavolám na info-linku – a když mi řeknou, že mají čas až za půl hodinky, tak si sednu někam na kafe nebo si zajdu na oběd apod. Líbí se mi to tak víc, nemusím v eBance čekat ve frontě, přijdu na řadu hned…
— zzen 27.6.2005 22:57 #
jo a jinak, fakt super článek, takhle se s těmi bankovními parazity musí jednat… ;-))
— agent 27.6.2005 23:10 #
zzen: inu, kdyz mi rekli, ze nemaj cas za pul hodiny ale zitra, tak…
— Martin Lér 27.6.2005 23:37 #
— ushneek 27.6.2005 23:45 #
jinak ja jsem pri zakladani zivnosti zalozil osobni ucet plus nejakou nadstavbu a jsem spokojenej.
ten podnikatelskej je maso to je jasny, ale neni eBanka sama. staci se podivat na KB a ostatni srace.
KB nepouzivam na nic, mam tam par penizku. (a pristup pres web na macu – to driv zdechnu nez se toho doziju) Jednou mi tam prisel vetsi obnos a svete div se najednou jsem mel nejakou babu na drate ze prej co zamyslim s prachama a zda jim je nechci pucit (ze prej me daji vyhodnej urok). cha cha cha. tak jsem ji podekoval a je to.
zatim zustavam u eBanky. uvidime jak se bankovnictvi u nas bude vytvaret.
— ondra 27.6.2005 23:49 #
no uvidime. pak by eBanka sla. :-)
— ondra 27.6.2005 23:51 #
— Pavel Kout 27.6.2005 23:57 #
— Lukas Kalista 27.6.2005 23:59 #
— Martin Lér 28.6.2005 00:12 #
— Lukas Kalista 28.6.2005 00:18 #
— Pepa 28.6.2005 00:20 #
— Martin Lér 28.6.2005 00:21 #
— Martin Lér 28.6.2005 00:36 #
— Alf 28.6.2005 00:53 #
— Lukas Kalista 28.6.2005 01:50 #
Viktor
— Viktor 28.6.2005 02:07 #
u sporky si uzijte to neustale nefungujici internetove bankov…
zlata RB
— fandango 28.6.2005 07:40 #
Uplně strašlivě mě teď aktuálně rozčiluje, že nyní Tiger nezobrazuje miniatury u Illustrator CS souborů a EPSů, pokud neuložíte s volbou “PDF compatible…” – což jak známo rovná se nabobtání souboru až na několikanásobek… doufám že to fixnou
— ushneek 28.6.2005 07:47 #
— pv 28.6.2005 08:00 #
Mám od dob studentských účet u ČS a do pobočky chodím cca 2 ročně. Jinak vše přes GSM a Inet banking. V Ostravě bylo čekání na půlhoďky, od doby co navštěvuju pobočku ve Fulneku, čekání 0-3 minuty.
— Jan 28.6.2005 08:06 #
— agent 28.6.2005 08:13 #
— Karl 28.6.2005 09:59 #
20km z Liberce, 9 z 10 sudeťáků doporučuje
(stejný ústav jako ushneekův)
paušál 2,9 EUR – všechno zdarma
nejenom vedení účtu, prostě VŠECHNO
— aleš 28.6.2005 10:46 #
ad sporka: holka na prepazce byla mila, informovana, doporucila mi co si vzit kdyz sem chtel zbytecne drahy program a tak. takze zatim spokojenost.
Bohuzel nejdelsi vypadek celeho systemu CS byl asi 4 dni, psal jsem o tom na lupe onehda. kupodivu i presto jdu k nim ;)
http://www.lupa.cz/clanek.php3?show=4167
— Martin Lér 28.6.2005 11:15 #
http://www.blisty.cz/art/23913.html
— Bolek 28.6.2005 11:24 #
— Martin J. 28.6.2005 11:45 #
Opravili uz svou bankovni aplikaci, ktera kvuli ignorantstvi vyvojaru nedovolovala pouziti na Macu?
— nm 28.6.2005 13:12 #
Ja mam sice ucet u Sporky a zaroven i u eBanky oba jsou studentsky, takze nic neplatim, zadny vedeni uctu, talze pro mne jsou v tomhle rovnocenny. Rozdil je ale prave v tom pristupu. U eBanky mam vzdy aktualni prehled o tom jaky penize mam na uctu, u CS nikdy nevim kolik si muzu vybrat a jestli spolehas na S24, tak jsi fakt blazen! Oni ti totiz klidne napisou, ze na ucte mas treba 20k, ale pritom ti to nedovoli vybrat z bankomatu ani korunu, no a kdyz zavolas na infolinku proc, ze to nejde vybrat a kde je chyba, tak oni ti reknou , ze nevi a ze nejsou schopni zjistit cim to je. Nebo treba zaplatis kartou a ono se ti to odecte az za 10dni, takze pak nekde jsi a chces zase zaplatit kartou, protoze si myslis, ze tam mas dost penez, ale ono to nejde, ale pritom na S24 ti to pise, ze tam mas penez dost. Anebo ti to naopak v pohode ty penize odecte a pak i ty z drivejska a ty se ostanes do minusu treba o nekolik tisic prave proto, ze ti to neukazuje aktualni zustatky a pak platis jak idiot vysoky uroky za to, ze jsi v minusu. Nebo treba mymu kamaradovi se stalo to, ze vkladal nejaky prenize na ucet na prepazce a ta zenska se preklepla a vlozila to na jinej ucet a on ty penize potreboval, aby s nima druhej den neco nutne zaplatil, odpoledne kdyz si na S24 kontroloval jestli ty penize uz tam jsou, tak zjistil, ze nejsou a tak tam volal, sel znova do ty pobocky a tam zjistili, ze ta zenska udelala chybu a ne aby to hned napravili, oni mu rekli, ze musi napsat reklamaci a ze musi pockat na jeji vyrizeni a prezkoumani a ze to muzte trvat az 3 mesice. A nenabidli mu zadnou nahradu, jen mu rekli, ze si u nich muze vzit uver, a jeste ho chteli zazalovat za to, ze na tu zenskou u prepazky byl sprostej, kdyz nechtela uznat svoji naprosto jasnou chybu, kdyz na potvrzence o vlozeni bylo jiny cislo uctu nez na zadosti o vlozeni. No a pak do tretice vseho spatnyho moji pritulkyni odecetli omylem nejaky penize z uctu a musela se s nima hadat taky mesic a neco nez ji je pricetli zpet. Proste pohodicka. Mne to treba ani moc nevadi, ja jako student za to neplatim a nemam tam tolik penez a ani neplatim zadny faktury, aby mi to vadilo, jestli penize mam jeden den anebo az druhej, mne muze akorat tak nastvat, ze nemam na pivo, ale to si tu 100 muzu vzdycky od nekoho pujcit, ale jako podnikatelskej ucet nebo proste ucet u kteryho potrebujes mit neustale prehled o svejch penezich je CS naprosto na HOVNO. Nehlede na to, ze kdyz potrebujes nahodou nekdy neco vyridit v CS nemas nahodou cas pres den, ale az k veceru, tak u CS si ani neskrtnes, protoze oteviraci doba koncici v 16:00 a jednou tydne asi v 18 je teda fakt malo, to je komunismus nejvetsi!!! u eBanky maji otevrino aspon do 20:00 a v sobotu taky, ale CS… ;D ...leda tak prd! A to jak to neslo ty 3 dny, tak od ty doby to neslo jeste nekolikrat a to ze to jejich bankovnctvi je pomaly jako svine je dalsi vec, no nic, hezky si to uzij a z se tesim az pujdes zase do eBanky ;) Vim, ze neni idealni taky, ale rozhodne lepsi nez CS!
— koko 28.6.2005 16:37 #
— Martin Lér 29.6.2005 00:18 #
— riso1 29.6.2005 12:49 #
— Alf 29.6.2005 13:59 #
— Piskovec 29.6.2005 14:06 #
Napr. pokud mi na temer prazdny ucet (pomerne casta situace) prijde behem dne jakakoliv platba, vyber prip. platba kartou nejde uskutecnit pro nedostatek prostredku az do druheho dne (vetsinou se novy stav uctu promitne az po pulnoci). Jedinou moznosti pri akutnim nedostatku financi je pak navsteva pobocky, kde maji na prepazce prekvapive ‘on-line’ udaje. Vzhledem k poplatkum za prepazkovy vyber penez z uctu se to ale snazim praktikovat co nejmene.
Stejne tak se mi uz nekolikrat stalo, ze jsem pri prohlizeni prichozich plateb na internetu zaregistroval platbu, ktera se po nekolika hodinach zase ‘vytratila’ a objevila se pak natrvalo v prehledu az od pristiho dne. Mozna proto se tahle sluzba jmenuje ‘Servis24’ – nikoliv pro jeji 24h dostupnost, ale proto, ze definitivni informace o stavu uctu mas s jednodennim zpozdenim po zauctovani transakce:-)
Jinak si na sluzby CS nemuzu moc stezovat, v porovnani se stavem pred nekolika lety vidim jednoznacny posun kupredu.
— MinDa 3.7.2005 18:56 #
— Krtek 4.7.2005 09:00 #
— hollees 18.7.2005 21:14 #
Píšete tu o otevíračce, spořka má pobočky, kde je otevřeno i o víkendu, např. letňany, hypernova průhonice atd. :o))) viz. odkaz
— Bob 26.7.2005 13:32 #
Mám s nimi dobré zkušenosti a pokud se jim jednou do roka něco nepovede rád jim to odpustím. Je mi jasné, že jiný klient tohoto ústavu může mít jiné zkušenosti, protože např. nenarazil na zaměstnance “správňáka” jako já….. ale mně se tam zkrátka líbí.
— Bob 26.7.2005 14:00 #
— kamala 26.6.2006 09:06 #