S tou zasuvkou v pendolinu bych byl pesimista. Nenapadne zastrcene zasuvky na konci vagonu jsou i v jinych novejsich primestskych vlacich a skutek utek – nefungovala. Mam hypotezu ze slouzi jen k zapojeni vysavace ve stanici :(
Jeden režisér, který se jako voják účastnil vylodění v Normandii, prohlásil, že jediný způsob, jak natočit realistický válečný film, je aby za plátnem stáli borci se samopaly a stříleli do publika. Takže bolest zubů je ještě relativně v pohodě, ne?
MaLér: ha, na mě nemáš, já měl dočasné výplně v zubech asi pět let. Zubařka mě předávkovala anestetiky, takže jsem den končil projížďkou v sanitce a poležením si na ARO. Není se tedy co divit, že jsem se potom k zubaři dokopal, až když už to bylo opravdu nesnesitelné. Musím ale říct, že po asi třech “seancích” mám konečně zuby v pohodě.
Špendl: no myslím, že většina lidí se smíří s poněkud nižší úrovní realističnosti :-) Máš-li slušné prostorové ozvučení, tak se Ti u dobrého filmu opravdu zdá, že ty střely sviští obývákem. Naprosto dokonalý je na tohle film Das Boot – konkrétně ta scéna, kdy jde ponorka do velké hloubky a začínají jim tam praskat a odletovat nýty.
Hehe, to uz vypada jako pravej blog;)... no na ty SW bych se mel taky podivat, vsichni to chvalej, prej ze nejlepsi dil z novy serie.
Ad SU: Bezne nepouzivam, ale pro Tebe jsem to zkusil. Stavovy radek bezi, bezi, bezi a pak to proste crashne. Jestli jsi v konferenci kppm, tak tam probehlo nekolik otravnych detailu kolem 10.4.1, mozna na to pred instalaci mrkni: http://lists.trustica.cz/pipermail/konference.kppm.cz/2005-May/thread.html. Tyka se to. rek bych, vice mene SMB, AirPortu, Mailu, drobnosti ve Finderu, snad i kompatibility s nekterymi aplikacemi Adobe, par neprijemnych zmen a technickych detailu (predvolby v binarnich plistech, pismo Courier pri cestine na prvnim miste v nekterych textovych polich atp.)
Do Decina je jedina zatim (skoro) dokoncena koridorova trat, a na spouste mist nema koridorove parametry (kvuli polomerum oblouku). Pendolino tam jezdi na vyjimku, protoze jeho asynchronni motory blbnou tratovy zabezpecovac, tahze bylo potreba je ve dvou stanicich vymenit…
Dalsi rozestavena oprava na parametry koridorove trate je v usecich do Ostravy. Na opravu tretiho koridoru (Plzen, Cheb), kde se misty (udoli Berounky) jezdi 60 km*h^-1, se hnedtak nesahne, a ctvrtou (Ceske Budejovice) IMHO nikdy nepostavi.
A to vubec nemluvim o cene a zpusobu dodavek tehle vlakovych souprav. Zatim mame 680.001, 680.002, 680.003. Jezdi ta posledni, jedna je jeste u vyrobce na testech (nevim ktera), zbyla se flaka na okruhu v Cerhenicich.
Do Decina jezdi bez naklapeni skrini.
Ja mam jen to, co kde upadne ve skole (FD) a to jen, ze se pre dcerinovka CD (ta je samozrejme 2x drazsi) s cizim dodavatelem, jinak uz by to bylo hotove… Ikdyz tam mame i lidi, co o tom spolurozhoduji, nemuzou si dovolit nejaky prusak ven ;-)
For je ten, ze ty vlaky mely uz davno byt dodane vsechny (nejsou), vyrobce je straslive predrazil, a i ty, co uz mame, stejne nejezdi, protoze proste zapomeli, ze nase kolejove obvody maji 2x takovou citlivost, co v zahranici.
Navic v Italii pouzivaji na vsech vyznamejsich tratich pocitace naprav… O tom si my muzeme nechat jen zdat.
A vubec: k cemu je nam sakra supermoderni vlak s naklapenim skrini (aby se na nasich tratich s navrhovkou 120-160 dalo jezdit 160 vsude), kdyz v provozu nenaklapi???
— Ondra Nekola 21.5.2005 07:56 #
— Špendl 21.5.2005 09:22 #
Špendl: no myslím, že většina lidí se smíří s poněkud nižší úrovní realističnosti :-) Máš-li slušné prostorové ozvučení, tak se Ti u dobrého filmu opravdu zdá, že ty střely sviští obývákem. Naprosto dokonalý je na tohle film Das Boot – konkrétně ta scéna, kdy jde ponorka do velké hloubky a začínají jim tam praskat a odletovat nýty.
— JJ 21.5.2005 10:07 #
Ad SU: Bezne nepouzivam, ale pro Tebe jsem to zkusil. Stavovy radek bezi, bezi, bezi a pak to proste crashne. Jestli jsi v konferenci kppm, tak tam probehlo nekolik otravnych detailu kolem 10.4.1, mozna na to pred instalaci mrkni: http://lists.trustica.cz/pipermail/konference.kppm.cz/2005-May/thread.html. Tyka se to. rek bych, vice mene SMB, AirPortu, Mailu, drobnosti ve Finderu, snad i kompatibility s nekterymi aplikacemi Adobe, par neprijemnych zmen a technickych detailu (predvolby v binarnich plistech, pismo Courier pri cestine na prvnim miste v nekterych textovych polich atp.)
— Adam Nohejl 22.5.2005 10:29 #
Hahahahahaha ;-)
Do Decina je jedina zatim (skoro) dokoncena koridorova trat, a na spouste mist nema koridorove parametry (kvuli polomerum oblouku). Pendolino tam jezdi na vyjimku, protoze jeho asynchronni motory blbnou tratovy zabezpecovac, tahze bylo potreba je ve dvou stanicich vymenit…
Dalsi rozestavena oprava na parametry koridorove trate je v usecich do Ostravy. Na opravu tretiho koridoru (Plzen, Cheb), kde se misty (udoli Berounky) jezdi 60 km*h^-1, se hnedtak nesahne, a ctvrtou (Ceske Budejovice) IMHO nikdy nepostavi.
A to vubec nemluvim o cene a zpusobu dodavek tehle vlakovych souprav. Zatim mame 680.001, 680.002, 680.003. Jezdi ta posledni, jedna je jeste u vyrobce na testech (nevim ktera), zbyla se flaka na okruhu v Cerhenicich.
Do Decina jezdi bez naklapeni skrini.
Proste pendolino je straslivej prusvih.
— Tomas Blaha 22.5.2005 11:23 #
— Martin Lér 22.5.2005 12:57 #
— Tomas Blaha 22.5.2005 20:17 #
— Martin Lér 22.5.2005 20:48 #
For je ten, ze ty vlaky mely uz davno byt dodane vsechny (nejsou), vyrobce je straslive predrazil, a i ty, co uz mame, stejne nejezdi, protoze proste zapomeli, ze nase kolejove obvody maji 2x takovou citlivost, co v zahranici.
Navic v Italii pouzivaji na vsech vyznamejsich tratich pocitace naprav… O tom si my muzeme nechat jen zdat.
A vubec: k cemu je nam sakra supermoderni vlak s naklapenim skrini (aby se na nasich tratich s navrhovkou 120-160 dalo jezdit 160 vsude), kdyz v provozu nenaklapi???
— Tomas Blaha 23.5.2005 18:48 #
už jsi zkoušel Combat Mission Beyond Overlord od battlefront.com. CD je pro Maca i PC dá se hrát TCP/IP.
Ahoj
Falcon
— Falcon 27.5.2005 15:14 #