1. ona je dost tvrda i eBanka.

    mam u nich uverovou linku, jsem u nich uz sestym rokem a nikdy jsem pozde nezaplatil splatku.

    az v cervnu jsem se tak dlouho rozciloval nad financnim ohodnocenim me prace, ze jsem uz nestihl otevrene klientske centrum abych tam vlozil penize. Misto 15.6. do 18:00 jsem je ulozil az 16.6. kolem 9:00.
    Zpozdil jsem se tedy o 1 den.

    Uroky mi okamzite vyskocily o 2% nahoru, a jeste mi sebrali 1% vernostni zvyhodneni, takze misto 12,9% mam ted 15,9%.

    Po dvou mesicich jsem zavolal na jejich linku a zeptal se jak dlouho tam budu mit “za trest” navyseny uroky. Odpoved znela ze na 1 rok… za jeden den zpozdeni a po 6 letech co jsem klientem.
    Na tu slecnu na telefonu nemelo vyznam rvat, ta za nic nemuze…

    czeXit    20.8.2004 10:04    #

  2. Svého operátora si více, či méně vážíme všichni. U toho svého (ET) mám velmi oblíbenou zkratku *11, protože mně slečny na hotlině nenechaly nikdy ve štichu. Až do nedávna. Jel jsem do zahraničí a kousek před hranicemi jsem se rozhodl přesměrovat veškeré hovory do schránky. Nahrál jsem veselý pozdrav ve smyslu, že nemá smysl mně telefonovat. Jenže: jaké číslo se má pro přeměrovní použít? zkoušel jsem 602 a různé kombinace 9tek a 0. Potěšilo mně, že se rýsuje další příležitost poklábosit se slečnami. Hranice se však blíží rychlostí busu – cca 100km/h. Okamžitá reakce, žádné vyzvánění v pořadí. Dívčina si trpělivě vyslechla můj dotaz, položila nekolik otázek a povídá: Vaše číslo je na seznamu našich Vážených klientů, moment, přepojím Vás na centrum Vážených klientů. To jsem už větřil zradu. Proč, zatraceně, mi nemůže pomoci ona? Pohraničníci venku obcházejí bus, nahlížejí do pasů, rozjíždíme se z Rozvadova na západ, klientské centrum VIP má rozhodně menší kapacity a tydlifoun (dík:) vyčkává. Konečně: znovu vysvětluji požadavek, slečna mně od nápadu odrazuje (víte kolik stojí vybírání ze schránky v zahraničí?) Zvuk začíná pochrochtávat. Vztekle se dožaduji informace, slečna se diví, po chvíli už zní pouze zoufalé “haló ...”.

    Tudíž jsem měl dva týdny tydlitát jakoby neexistující a to díky pseudovstřícným službám ET.

    Mimochodem, to číslo je 602 909 000, ale na webu ET jej nenajdete, zjevně jde o Very Important Secret.

    — dave    20.8.2004 11:41    #