1. Já bych uvítal i lokalizované iTunes pro Mac – oficiálně jsou jen součástí českého systému, ne samostatně. :)

    jan rybar    28.12.2007 10:48    #

  2. jr: no to je pravda. Anglicky system, a mit lokalizovane jen iTunes. Njn. Marne dumam nad tim, proc to CDS dela tak komplikovane ze ma lokalizace.com, digitaluniverse.cz, ipodsupport.cz a podobne. pakarna.

    Martin Ler    28.12.2007 11:20    #

  3. [2] asi to vies, amatersku lokalizaciu iTunes robi niekto z iphone.cz

    rony    28.12.2007 12:50    #

  4. Drsný je ten videoprůvodce na titulce ipodsupport – slečna hezky česky popisuje, co se děje na obrazovce. Pak se tam objeví práce s iTS, a slečna je ticho. Neřekne “Tahle služba není podporována” nebo něco podobného, nechá diváka tápat a čučet na něco, čemu nerozumí. Pak se zase rozmluví. CDS vzkazuje: iTS u nás nefunguje, ale pšt, nikdo se to nesmí dozvědět. Anebo: Uděláme web, který má pomoct, ale část změníme na hádanku, abychom uživatele pořádně zmátli. Rozumíte tomu? Já tedy ne.

    jan rybar    28.12.2007 15:09    #

  5. Nevsimli si funkce “cut” v QuickTime Playeru :))

    Martin Ler    28.12.2007 15:24    #

  6. no jo… clovek se nezavdeci

    — bublinak    28.12.2007 15:31    #

  7. maler: je tu dalsi domena: http://www.ipodshuffle.cz/

    :-) neuveritelny.

    — ondra    28.12.2007 15:32    #

  8. bublinak: nejde o to nezavdeci, jde o to, ze bohuzel (a to rikam bez nejakeho nepratelstvi, jako konstatovani), stejne jako vetsina veci delanych CDS to je udelane polovicate.

    Martin Ler    28.12.2007 15:45    #

  9. vzdyt digitaluniverse.cz dotahli uz dokonce ne?

    — bublinak    28.12.2007 15:56    #

  10. 2 rony – tu dělám já a pro WIN + vycházim z toho dobrého,co přeložili v CDS

    ale opravdu tam mají plno chyb a nelogičností

    — ERT    28.12.2007 16:03    #

  11. bublinak: mno, neposoudim zda soucasny stav je “dotahli do konce”, nebot to maji tak STRASNE pomale (a neni to mym pripojenim k netu), ze ani po nekolika minutach jsem se nedostal pres PFko. Ale anyway, trvalo jim to asi dva nebo tri mesice po spusteni, a prvni verze byla z meho pohledu do oci bijici. Ted me prastilo jejich nove modro-zlute pozadi!!!

    Martin Ler    28.12.2007 16:23    #

  12. To Maler: Me to najizdi v pohode… Zduraznuji ze pres mobilni net ktery je tedy extremne pomaly! Asi mate opravdu hodne pomalejsi net. A zkuste si povsimnout pane Lere ze ty pozadi jsou s tematikou apple ipod reklam (dole). Me se tedy zda lepsi nez to puvodni sede ale to je vec nazoru. Ano prvni verze nebyla skvela a ja sam jsem na ni nadaval ale soucasny stav je milejsi.

    — atlas    28.12.2007 19:24    #

  13. Pomale je to fest. Sice jsem se dockal, ale i tak na kazdou stanku cekam vyrazne dele, nez by mi bylo mile. Nevim zda je to tim ze jsou tam velke obrazky, nebo tim, ze ten server je na neake pomale lince kdo vi kde (jestli se nepletu, tak IP adresa je z US rozsahu). Nejspis to bude kombinace obeho.

    — heptau    28.12.2007 20:27    #

  14. Nechci shazovat vaše poskytovatele internetu, ale nedá mi to… Server digitaluniverse.cz si totiž docela oblíbila moje přítelkyně a dle jejích slov se nikdy nesetkala s pomalým načítáním. Doma i v práci používá připojení od O2. Doma máme rychlost 2048, což není nic moc, ale když jsem to před chvílí sám zkoušel tak stránky v pohodě naběhly za pár sekund. Přece již nežijeme v době kamenné, aby jste po všech stránkách požadovali jen bílé pozadí a černý text. Nebo ano? Připadá mi to, že někdy i iDnes.cz najíždí déle. CDS mě se svým webem štve, ale nevím proč jim shazovat veškerou práci. To samé platí pro web podpory. Vždyť to není konečná verze nebo ano? Nic takového neřekli. Budou další věci určitě přidávat. Tak proč hned reagovat záporně?

    — David    28.12.2007 21:28    #

  15. Stránky načtené rychle.

    Zajímalo by mě, k čemu tam jsou ty javascripty. Bez nich stránka vypadá,jak autor myslel – pouze zmizí menu a orámování obrázků (srovnáno s Caminem)
    Když změním identifikaci prohlížeče na FF, tak stránka vypadá normálně i s těma javascriptama.

    Otázkou je, proč prohlížeči, který se tváří jako Opera strčí jinak se chovající js. Skoro se nabízí, že schválně chtějí demonstrovat, že Opera stojí za *. :-D

    — helenka    28.12.2007 21:45    #

  16. nemam duvod si vymyslet, ze mi DU.cz najizdi pomalu – v te same dobe jsem pracoval na jinych webech naprosto bezproblemu. takze v ten okamzik opravdu nehledam problem na sve strane.

    to ze je na pozadi pouzita velka reklama na iPod osobne povazuji za diletanstvi. ale kazdeho nazor. docela by me zajimalo, zda Apple by takove pouziti nevadilo

    Martin Ler    28.12.2007 23:57    #

  17. Netusite nekdo zda jde zajistit v novem frontrow aby hudba hrala i kdyz frontrow ukoncim? v puvodnim to hralo normalne dal a ted ve dvojce se vypne okamzite jak se dostanu do zakladniho menu :-(

    — ondrej    29.12.2007 08:01    #

  18. to maler: to je totiz tak ze vy nikdy nehledate problem na sve strane.

    pozadi jsou nahodou pekna! je to lepsi nez jednobarevne umirajici nic. vsichni maji jednobarevne pozadi. proto pak vsechny weby vypadaji temer totozne. jsou to pekne a vesele stranky ktere bych od cds ani necekala. gratuluji jim k zlepseni stavu du.cz a doufam ze budou v praci pokracovat i nadale v jinych mistech – webech.

    — lucka    29.12.2007 09:02    #

  19. doufam, ze uz nebudou pokracovat, mily jezisku

    — dude    29.12.2007 10:34    #

  20. lucka: Myslim, ze jsi nepochopila, ze tu nemluvime o vzhledu blogu a jinych denicku o pophvezdach a holcicich tajemstvich, ale o webu, ktery ma zapadnout do stylu Apple (kdyz pridas za to tecku a com, muzes se podivat, jak to vypada). Nic proti srdickum a konickum, ale Apple ma holt jisty, po celem svete respektovany vizualni styl. A k nemu se konicci, hvezdicky ani Lucka Bila s detmi zkratka nehodi.

    jan rybar    29.12.2007 10:46    #

  21. dude: No jestli nebudou pokračovat, tak se zlepšení na apple.cz nedočkáme. Tak nevím, v co doufáte.

    jan rybar: Musím se zastat pisatelky lucky, jelikož ona se milý pane vyjadřovala k tématu správnému, tedy reagovala na již něco zmíněné... Nemluvil bych hned o tom, že někdo něco nepochopil.

    — David    29.12.2007 13:07    #

  22. Takhle to řešej rusové.. http://www.apple.com/ru/support/
    Mají to ve spodní časti stránky ten samý videoclip, akorat s titulkami.
    Mě to příjde docela logické a nemusí se dělat zvlaštní doména.

    Sergej Gončarov (Maximac)    29.12.2007 13:08    #

  23. Mily Sergeji, rusove maji to stesti, ze to uz cele jede v ramci domeny Apple a stara se tedy o to primo apple. A diky za upozorneni, nevsiml jsem si, kdy to switchli na apple.com/ru, polaky a portugalce jsem zachytil

    Martin Ler    29.12.2007 13:30    #

  24. Mate pravdu, zrovna web, ktery ma mit s Apple spolecneho vic, nez jen logo na titulni strance, by si zaslouzil cisty a bezchybny design. A rozhodne to neni otazka kuprikladu iWebu, je to otazka designera. iWeb je VELMI schopny nastroj na to jak je jednoduchy a daji se v nem vytvaret opravdu HEZKE stranky, ktere nemaji s blogisky nic spolecneho. Jako stranka Bouraka z Kardanove Lhoty je to velmi slusne, ale stranka korporace jako IMC Czech? Na druhou stranu, tesi me ze se snazi a kazdy dalsi krok je prinosem. Tim, ze uverejni nedokoncenou verzi si u nas v CR ale misto zajimavych napadu a pripominek zadelavaji akorat na nadavky, no neni to k placi?
    Nazory typu: “uz nic vic, prestante se ztrapnovat” mi pripadaji jako vykriky dost mimo misu. Ja sam jsem zvedavy, jak to bude vypadat za rok. Pak uz budeme moci zhodnotit, jestli snazeni bylo zbytecne nebo ne.

    iRoss    29.12.2007 16:35    #

  25. iRoss: Každý nemůže mít tak pěkný web jako ty… DigitalUniverse se mi líbí. Je barevný, což v dnešní době moc stránek není. Barevný jako podcasty samy o sobě jsou. Každý je zcela jiný. Nenapadlo vás třeba, že právě nechtějí, aby to vypadalo jako většina ostatních webů? A nesouhlasím s tím, že to s Applem nemá nic společného. Zaoblené rohy, použití stínování, tmavých figur s ipody… Všichni mají ty šedivě odporné stránky, proč by mělo jít CDS ve stopách ostatních? Vždyť to nemá být produktová stránka apple.cz, má to být něco jiného, jedinečného. Alespoň tak jsem to pochopila… Řeknete si huso pitomá, ale mě se to líbí. Všechno nemusí být hranaté, nevýrazné a o ničem.

    — Hanka    29.12.2007 18:36    #

  26. [iRoss] Sice tomu až tak moc nerozumím, ale myslím si, že iWeb produkuje docela tristní kód, tragicky zatěžuje přenosovou kapacitu a ta diakritika v URL ani nestojí za komentář. iWeb je určitě naprosto vyhovujícím nástrojem pro holčičí “blogísky” nebo rychlou a pohodlnou prezentaci fotek z dovolené. Prostě pro čistě amatérské použití. Vlastně i to je vizitkou CDS, třeba tím hodlá uživatelům naznačit něco, co už sami dávno tuší.

    Pavel Kout    29.12.2007 19:02    #

  27. Rikam si to musi byt opravdu hnusne stranky kdyz vyvyolaji takovy rozruch. Podival jsem se a zjistil ze jsou daleko pusobivejsi nez treba mujmac.cz a jine macovske weby. Amaterske pouziti? Ale to je ucel. Sami to tam pisou! Je to zaroven i ukazkou prace s iWebem. Ano souhlasim ze diakritika je docela debilititou a meli by si to uvedomit. Ale jinak nemuzu DU.cz hodnotit jako nejhorsi stranky. To apple.cz mi prijdou na hodne horsi urovni.

    — Lukáš    29.12.2007 19:16    #

  28. Pavel Kout : ač příznivce iWebu (řadu věcí jde vylepšit před odesláním na server — například udělat si skript který mi “fixne” url je celkem triviální věc) tak musím souhlasit s názorem, že nasazení iWebu na DU cz není dobrý nápad…

    agent    29.12.2007 19:18    #

  29. Drobnost. Kdyby to tam sami neuvedli, tak vetšina z vás neví, že to udělali v iWebu. Ale nevadí... Důvod proč si stěžovat se vždy najde.

    — Santa    29.12.2007 19:44    #

  30. Santa: Bohužel to poznáš velice rychle a poměrně snadno… (někdo to tedy pozná “velice pomalu” — to je druhá věc, a někdo to nepozná prakticky vůbec — pokud zrovna nemá “ten správný” prohlížeč...)

    agent    29.12.2007 22:44    #

  31. agent: Jistě podle zdrojových kódů... Ale ne podle designu, jelikož takováto šablona se tuším v iWebu nevyskytuje. Pro laika a pro toho, kdo nemá důvod to zkoumat je to nepostřehnutelné.

    — Santa    29.12.2007 23:09    #

  32. [31] Ujišťuji vás, že i laik postřehne, jak nenažraný ten web je. Ani si nemusí třeba na stránce http://www.digitaluniverse.cz/Podcasty/Podcasty.html otevřít okno Activity a vidět, že zbytečně stahuje kolem 1 MB dat (většinou obrázků) — prostě u toho zešediví a napůl umře ;-) Obrázky o velikosti 200/300 kB skutečně nejsou běžné, a jít na to s iPhonem přes GPRS/EDGE by teprve musela být chuťovka. V ČR/SR totiž bývají weby na řádově daleko vyšší úrovni než třeba ve Státech. Ale nebudu remcat, jen si pořád myslím, že špatný web je horší než žádný web, a nikdo mě ještě nepřesvědčil o opaku.

    Pavel Kout    29.12.2007 23:42    #

  33. Pavel Kout: Tak to by jste mel vsechny ty sve stahnout. :-(

    — Lukáš    29.12.2007 23:48    #

  34. Asi takhle: Uroven tech stranek jako webove prezentace je mizerna, design je odflaknuty, kod “jako z iWebu” :-p… Nejaka optimalizace obrazku? SEO? Skripty? Neblaznete, tady se musi ocenit akorat to, ze CDS vubec neco dela. Nic ve zlem. Ale! Pro bezne uzivatele, co maji iPod a chteji vedet k cemu ze maji v menu polozku Podcasty je to (mozna) prinos, nebo ne?

    iRoss    31.12.2007 19:30    #

  35. iRoss: No tak to mluví ten pravý. :) Odfláknutý design… Vtip na závěr roku. Zkusil jste se podívat na své stránky? :)))

    — jiřinka    31.12.2007 20:32    #

  36. Yo, klepněte na jeho stránkách na “APPLING TEAM” a uvidíte práci se skripty v tom pravém slova smyslu :-)

    agent    1.1.2008 13:31    #

  37. Yo, klepněte na jeho stránkách na “APPLING TEAM” a uvidíte práci se skripty v tom pravém slova smyslu :-)

    agent    1.1.2008 13:31    #

  38. Jiřinka, agent: Ale ovsem, kritika je vitana, ale.. kde berete ten samozrejmy fakt, ze ten web jsem vytvarel ja? Nez tady zacnete mluvit o vtipech na konec roku, objasnete si fakta. Na appling.xf.cz jsem nevytvoril ani carku kodu.

    iRoss    1.1.2008 19:23    #

  39. iRoss: No tak tím pádem bych si rozmyslela kritizovat práci jiných. Vždy kritizují nejvíce ti, jejichž weby nejsou na nějak vysoké úrovni. (Nemluvím o obsahu…)

    — Jiřinka    1.1.2008 19:46    #

  40. ja teda nechapu proc se na tu stranku nedostnu normalne z apple.cz stejne sekce ipod+itunes je uz pulrok neaktualni.

    — G_    5.1.2008 12:01    #

  41. CDS se mění,už se mnou normálně komunikujou, poud budete někdo chtít jim pomoci se znormálnit či upozornit na nějaké chyby, kontaktujte mne,předám

    — ERT    4.4.2008 07:29    #